ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

نچرخیدنت تو و تیروئید من

1393/3/27 21:58
نویسنده : معصومه
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نوگل خندان من

سلام بانوی مهربانی و آرامش

سلام کوچولوی متین و آرام و صبور من

دخترک عزیزم نچرخیدن تو در درونم و بالا بودن سرت و پایین بودن پاهایت همچنان از اول بارداری تا امروز و وقضیه ی چند وقت داروی هورمونی خوردن من و تیروئید کم کار من دکترم را برآن داشت تا من را سزارین کند و تو را به دنیا بیاورد تا همهی دارایی من شوی که هنوزم هستی.

اما حساب کتاب دکتر که انجام شد گفت 3 شهریور طبیعی میشد ولی حالا که سزارین 22 مرداد انشالله سزارینت میکنم.

من در تعجب ماندم و پلک هم نمیزدم چرا که 22 مرداد روز تولد من بود و دکتر بی خبر و بی تفاوت به زبان آورد

خدایا دخترکی هم نام مادرش در روز تولد مادرش حتما همدم خوبیست برای مادرش برایم حفظش کن و تمامه کودکان در راه را در دنیا را حفظ کن برای مادرانشان و به حرمت دل مادران کودک من را نیز حفظ کن برایمان

خدایا هنوز دوستان زیادی چشم انتظار روزهای من و دوستان باردارم هستند خدایا فراموششان نکرده ایم به خداییت ....با کرم فراوانت ببخش فرشته هایشان را .الهی آمین

پسندها (16)

نظرات (0)