ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

تمام هستی من

1394/6/10 17:34
نویسنده : معصومه
3,260 بازدید
اشتراک گذاری

تمام هستی من سلام،امروز که مینویسم بعد از یکسال درکیری با کارهای بچه داری تازه انگار وقت پیدا کرده ام به کاری جز تو بیندیشم...

مسخره است که میگویند عشق را معنا کن...تا تو هستی خودت هویت عشقی شیرینم.من آنچنان دیوانه وار میپرستمت که فقط بند آمدن این نفسهای من است که تو را از من خواهد گرفت،تو را بیمه کرده ام تورا گره زده ام به تک تک زبانه های آتش دامن بی بی رقیه که ضامنت خواهد بود.

تو بزرگ شدی و من خمیده و کوچک.تو جوان شدی و من پیر...برای تک تک یکسالی که تو نفس کشدیه ای من پلک هم نزده ام...من چشمانم را گاهی بسته ام که فقط تو را در پس پلکهایم ببینم نه اینکه بخوابم و راحت شوم.جانم،نجان شیرینم،جان مادر که فقط جان برای صدا زدنت لایق است،عاشقی را بیاموز از من که نفسهایت را میشمرم در روزهای عاشقیم

در روزهای آینده عکسهایت را میگذارم حتما برای دوستان عزیزم...

دایره لغاتت گسترده تر شده عزیزم...

آب...آب

بابا...بَ بَ

مامان...ماما

لالا...لالا

ددر...ددر

بوس...پَو

جیز...جیز

عاشقتم...عاقله قله

دایی...دا

تاب بازی...تا تا.

نازی....نا نا

کلک...کئک

نه...نه

دوتا....دوتا

دیگر به سادگی گام برمیداری،،،دس دسی میکنی،بوس میکنی بوس میفرستی،بای بای میکنی،ناز میکنی،الکی دستانت را روی چشمانت میگذاری و صدای گریه درمیآوری....و کلی شیرین کاری دیگر جان شیرینم 

در ضمن الان دیگر چهار دندان در فک پایین و دو دندان در فک بالا داری که کاملا رشد کرده اند عزیزم

پسندها (10)

نظرات (16)

ثمره
10 شهریور 94 23:39
همراه رایانه
10 شهریور 94 23:44
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مامان و بابایی دخمل بلا
11 شهریور 94 18:43
عکسهای ستیا رو زود بزار معصومه .... دلم واسش تنگ شده .... خیلی بی وفایی دختر ... این همه وقت کجا بودی تووووووووو ؟؟؟ الانم که یه سر نمیزنی به دوستای قدیمی ؟؟؟
مامان اهورا
12 شهریور 94 19:01
خدا حفظش کنه براتون
مامان نجمه سادات
15 شهریور 94 15:31
سلام معصومه جون چه عجب بابا بالاخره وب ستیا جونو بروز کردی دلمون تنگولیده بودااااا راستی این فریبا که دخترش داره یه ساله میشه ما همچنان منتظر خاطره زایمانش هستیم:|||||| بهش بگو بیاد دیگه
مهشید
16 شهریور 94 2:23
سلام عزیز دلم بینهایت خوشحال شدم که فرصت پیدا کردی و چند خطی اینجا مارو تو خوشحالیت سهیم کردی. نمیدونم یادته یا نه؟! من مامان دوقلوهایی هستم که به تازگی یک ساله شدن. منتظر عکسای ستیای قشنگ هستیم
دوست بیمه ای
16 شهریور 94 9:18
به نام خدا مهم ترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شده تلفن تماس: 09019426766 02144494368 موفق باشید
مامان فاطمه
16 شهریور 94 11:07
نسیم
16 شهریور 94 13:39
ای جووووووووووووووووونم
مامان برديا
22 شهریور 94 20:13
سلام.دوست خوبم خوشحالم كه خوبيد.ما برگشتيم.پيشمون بيايد و خوشحالمون كنيد
مامان یسنا
23 شهریور 94 20:35
سلام دوست عزیزم و سلام ستیای دوست داشتنی تولدت مبارک گلم خوشحال شدم آپ کردی اما من با رمز قبلی نتونستم پست قبلی رو باز کنم به وب ما هم سر بزنید
افسانه مامان فاطمه
6 مهر 94 17:45
سلام معصومه جون چقدر این روزا تند تند میگذره ایشالله تک تک روزا به شادی بگذره انگار همین دیروز بود که با خوندن پستات اشک ریختم باورم نمیشه الان گل دخترت یک سال و دو ماهشه ایشالله عمر به کمال کنید خوشحالم که خوشحالی
نسترن
7 مهر 94 12:40
سلام عزیزم باتبادل لینک موافقی؟
باران مامان امیرعباس
13 مهر 94 3:37
معصومه جون سلام انگار رمزتو عوض کردی برای من باز نشد
نیلوفر جون
16 مهر 94 22:05
سلام عزیزم من نتستم عکس تولد ببنم ولی خیلی مبارک باشه و افرین به دختر باهشمون ماشا.. به جونش براش اسپند دود کن
مامان فاطمه
22 مهر 94 10:46