ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

عزیزتر از جانم

1392/11/21 17:31
نویسنده : معصومه
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقٍِِِ مادر....جانِ مادر.......نفسٍ مادر..........عزیزترین در رویاهایم مهربانترین در انتظاراتم خوش قدم ترین در آشناهایم قدم هایت را بر چشمان خسته ی مادر نهادی و آمدی....خسته بودی؟؟؟راه زیادی در پیش بود؟میدانم چهار سال آمدی و آمدی تا به ما رسیدی خوووووووش آمدی تک تک نفس هایم شوق مادرانه ام به فدای بودنت و تپش قلب زیبایت.مادر دلم پر میکشد برای شنیدن دوباره ی تیک تاک قلبت که همچون ساعت میتپید هزاران الله اکبر به وجودت به آمدنت به قلبت دوستت دارم مادرانه ی من.

فرزندم ،بهار زندگی من در روزهای سرد پاییزی دوستت دارم به تعداد نفس هایم و نفس هایت.

عاشقانه های پدرت که در دوران بارداریم دوچندان شده در لحظه های دونفره مان تقدیم به تو که از خدا و وجود تو دارم این روزها را.

جانٍ جانٍ جانٍ مادر چه بناممت که هدیه ی خدایی فرزند دردانه و فرزند ارشد خانواده ی دو نفرهی ما

 

لاحولُ و لا قوۀ الّا بالله العلی العظیم

ماشالله یادت نره خواهری

اتمام هفته ی دوازدهم زندگیت ورودت به هفته ی سیزدهم و آخرین روزهای سه ماهگی مبارک بند قلب مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)