ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

جانم چه دارم که بگویم؟

1392/11/17 20:02
نویسنده : معصومه
2,618 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید دهانتان را شیرین کنید

 

امام مهمان دارم و فعلا زیاد نمیتوانم بنشینم خدایا سپاسگزارم تا دنیا دنیاست به تو قول دادم اگر سالم باشد و مشکلی نباشد حرفی دیگر نزنم و بهانه ای نیاورم من خوش قووووووووولم.....

بفرمایید دهانتان را شیرین کنید به یمن دو صدای پا و قلب در زندگیم یکی صدای پای بی بی معصومه به یمن ورودش به قم و یکی صدای قلب کوچک بزرگم در وجودم که دیروز شنیدم

جان مادر خوش آمدی گریه هایم زمان شنیدن دوپ دوپ های قلبت فدای یک تار مویت فدای تپش هایت که چه زیبا میزد و اشکم را سرازیر کرد خدایا نصیب دوستانم و منتظران کن خدایا بشنو صدای مادری که برای اولین بار تپش جانش را شنید

پسندها (1)

نظرات (48)

مائده
6 بهمن 92 11:52
ایشالله همیشه اشک شوق بریزی معصومه جون و این 9 ماه به خوبی سپریشه
مریم از سمنان
6 بهمن 92 11:56
سلام عزیزم خیلی وقت است که خواننده خاموش وبلاگت هستم.با شادیت شاد و با گریه هات اشک ریختم... من مریم هستم همسن شما تازه چند روزه متوجه شدم در آستانه مادر شدن هستم الان دقیقا 5 هفته و یه روز است که باردارم.البته 21 دی ماه پارسال یه سقط بعلت عدم تشکیل قلب جنین داشتم.مدت 5 سال و 5 ماه هست که ازدواج کرده ام... آمده ام بگویم خواهشا برام دعا کن 19 بهمن برای شنیدن ضربان قلب جنین باید برم دکتر...برام دعا کن این بار بارداری با نتیجه خوبی داشته باشم... باور کن از ابتدای صبح تا بحال شاید حداقل 6 یا 7 باری به وبلاگت آمده ام...حس میکنم شما بیشتر از همه میتونی این لحظات انتظار منو درک کنی.... التماس دعا دعا کن برام زیاد مریم از سمنان
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 12:11
الاهی فدای قلب کوچولوت بشم من که می تپه نازنینم
مامانی دخمل بلا
6 بهمن 92 12:56
سلااااااااااااااااااااااام عزیزممممممممممممممممم مبارکه . تبریک میگم شنیدن ثدای قلب کنجدی رو برای اولین بار. دیدی گفتم عجله نکن میشنویییییییییییییییییییییی صداشو به زودی. عزیزم واقعا وقت نداشتم بیام نت ولی فقط اومدم ببینم رفتی سونو چی شد . خوشحالم که خوشحالی عزیز دلم. حتما مهموناتم بینهایت خوشحالن. خیلیییییییییییییییی برات خوشحالم . امیدوارم هر دوتون همیشه سالم و بدون مشکل باشین و زایمان بسیار خوبی داشته باشی. مراقب خودت و کوکولوت باشیااااااااااااااا. میبوسمتون. یادته وقتی باردار بودم میگفتی فاطمه رو ببوس از روی شکم , حالا تو هم کنجد خاله رو ببوس از روی شکم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 16:18
درسایه درختی که یک نفر جا دارد تو بمان......!من به زیرآفتاب ماندن درکنارت راضیم......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 16:18
عزيزم خداروشكر خيلي خوشحال شدم انشالله به سلامتي
سحر
6 بهمن 92 19:45
ای جووووووووووووووووووووووووونم ایشالا قلب نازش همیشه برات بتپه و سالم و سلامت در آغوشش بگیری نازنینم.....
نسترن
6 بهمن 92 22:28
سلام معصومه جانم. فدات بشم،خیلی خوشحال شدم انگاری ما هم با اون شیرینی ها کاممون شیرین شد. مواظب خودتون و اون کنجدتون باشین هاااااااااااااااااا. هر دوتون رو میبوسم. تو دعاهاتون منو هم از یاد نبرین ها.
سحر(بانو)
6 بهمن 92 23:18
وااااي معصومه جون..الهي فداي قلب كوچولوش بشم..هرروز اومدم وبت به اميد خبري..ترسيدم بپرسمو نگرانت كنم بيخود...خداروشكر امروز خودت نوشتي كامت شيرين مطمئن باش دهنده اش نگهدارشه..پس سورناي دوم توي راهه انشاله
نیلوفر جون
6 بهمن 92 23:25
عزیزم خیلی خوشحال شدمممنون برای شیرینی
سایه
7 بهمن 92 9:50
حس خوبیه..میدونم...بارها و دوتا دوتا تجربه کردم... ایشالا که سالم و سلامت 9 ماه و طی کنی و در آغوش بگیریش
سحر(بانو)
7 بهمن 92 10:17
ماه پنجم قشنگ جنسيت معلومه..سونو ان تي هفته دوازدهمه ولي دكترا ميتونن احتمال بدن جنسيتشو..چون ظاهرا ستون فقرات جنين پسر با دختر فرقهايي داره..از دكترت سوال كن شايد بهت گفت..بنظرم نه تنها شكم اول كه تا اخرشم فرقي نميكنه..من حتي اگه شش تا پسر بهم بده و دختر نده حسرت جنس نداشته رو نميخورم يا.برعكسش..ولي خوب براي اكثريت مهمه..توي روزهاي مادرانه ات براي همه دعا كن
مامان حنانه زهرا
7 بهمن 92 10:29
خداروشکر.ایشالله صحیح وسالم باشه
صبا
7 بهمن 92 10:42
تکلیف این اشک هایی که اینجا راه انداختی از ما و دستمالی که نیست و آبروی دلی که رفت چیست حالا بند هم نمی آید و آخ پشت دستم از شوری اشک هایم.....
مامان شیرین
7 بهمن 92 20:38
سلام عزیزم ای کو چولوی شیطون به سلامتی و با خواست خدا به وجود اومده امیدوارم با یاری حق سالم وسلامت پا به دنیا بذارهو چراغ خونتون روشن کنه به امید اون روز
مامان برديا
7 بهمن 92 22:04
جانم چقققققققدر خوشحالم كه بهترين لحظه هاي عمر يك زن رو تجربه ميكني...شاديت پايدار گلم
افسانه(مامان فاطمه)
7 بهمن 92 22:55
مبارکه مبارک ایشالله که این شیرینی رو نصیب همه منتظرا بکنه الان فرصت خوبیه که حرفاتو ، دعاهاتو به خدا بگی این یکی رو که شنیده مطمئن باش بقیه رو هم میشنوه
مامان آوا
7 بهمن 92 23:26
خدایا شکرت هزاران مرتبه شکر معصومه جونم صدای قلب نی نی ش رو شنیده خدایا شکر
بیتا
8 بهمن 92 5:32
برات خیلی خوشحالم.انشالله سالم به دنیا بیاد و صالح باشه. برای منم دعا کن.40 سالمه و هنوز در حسرت چنین لحظاتی هستم
عسل بانو
8 بهمن 92 9:47
خیلی خیلی خوشحالم بی صبرانه منتظر ورودش هستیم ایشالله با صحت وسلامتی ساعتش خیر باشه قربونش برمممممممممممممممممممممم
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
8 بهمن 92 11:29
سلام مبارکت باشه شکل گرفتن قلب یه فرشته ی زمینی تو وجود مهربونت اما بازم که مهمون داری!!! یه عالمه غلط املایی داری درستشون کن تا نازنینت وقتی می خوندشون صحیح و خوانا باشن خاطراتش
فریبا
8 بهمن 92 12:40
مباراکاااا باشه
ندا
8 بهمن 92 14:38
خدارو شاکرم که دلت را شاد کرد
ندا
8 بهمن 92 14:43
من چرا توی لینک دوستات نیستم
بهار د
8 بهمن 92 16:55
اخی عزیزممممممممممممممممممممممممم ایشالله صد و بیست سال براتون بزنه قلب نازنینش
مرجان
8 بهمن 92 20:32
عزیزمن.واقعا شاد شدم .امیدوارم که به سلامتی دنیا بیاید.قربون صدای قلب نازنینش.
زهرا
8 بهمن 92 23:32
خداروشکر
ماما ن مهراوه
9 بهمن 92 0:05
سلام عزیزم.چند وقتیه میام وبتون. خیلی خوشحالم براتون. انگار خواهر خودم نی نی دار شدهامیدوارم سالم بیاد بغلت عزیزم. برا من و خواهرمم دعا کن عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
9 بهمن 92 12:02
چرا تازگیا هیچ کجا پیغامامو نمیبینم هرچی آرزوی خوبه ماله تو الهی که دلت تا ابد از سلامت و صالح بودن و عاقبت بخیریِ اولادت شادِ شاد باشه معصومه جان
فرشته
9 بهمن 92 13:33
الناز
9 بهمن 92 16:25
لحظه خیلی شیرینیه منم تجربش کردم وای که قشنگتر از این صدا صدایی نیست عزیزم انشا... به سلامتی دوران بارداری رو پشت سر بزاری مبارکت باشههه پیش ما بیا
مائده
9 بهمن 92 17:52
معصومه جون خصوصی
مائده
9 بهمن 92 22:25
معصومه جون رمزو خصوصی دادم
ثمره
10 بهمن 92 1:01
سلام مامان معصومه خوبی گلم؟ایشالله روزهای خوب وخوشی درکنارهم سپری کنید...
سلما
10 بهمن 92 22:57
مبارکه عزیزم انشاالله بارداری خوبی تجربه کنی.
مامانی دخمل بلا
11 بهمن 92 19:08
سلام مامانی گل و مهربون کنجد کوچولوی نازنازی چطوری معصومه جونم ؟ خوبی ؟ خوشی؟ کنجد خاله خوبه؟ امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت و شاد باشید همگی. حسابی به خودت میرسی؟ مراقب خودت و کوچولوی تو راهیمون باشیا عزیزم. ممنون که اومدی پیش ما و بهمون سر زدی خاله جون مهربون. خاله جون ما همیشه به یاد تو و کوکولوی تو راهیت هستیم نازنینم. دوستتون داریممممممممممممممم. ببوس کنجدمو.
رویا
11 بهمن 92 20:27
انشاالله هزاران سال به خوشی بزنه
آرام
11 بهمن 92 20:49
عزیزممممم خیلی برات خوشحال شدم انشالا بارداری خوبی در پیش داشته باشی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 5:36
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان یزدان
12 بهمن 92 8:38
سلامتی هر دوی شما رو از خداوند خواستارم
پرتو
12 بهمن 92 19:33
خدا رو شکر عزیزم دیگه خیالت راحت شد انشاالله به موقشم بیاد بغلت و سالیان سال کنار هم شاد باشین
mamanenini
13 بهمن 92 12:34
سلام عزیزم ما به روز شدیم.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.
مثل هیچکس
13 بهمن 92 13:52
عزیزم هی چی توی دنیا شیرین تر از شنیدن ضربان قلب پاره تن آدم نیست ایشالا به سلامت دنیا بیاد
مامان کلاغی
13 بهمن 92 19:17
بعد از مدتی اومد و وارد وبلاگت شدم و دیدم اینجا چقد امید هست و شادی بهت تبریک میگم. از خوشحالیت خوشحالم. ا خدا میخوام مراقب تو و نی نی باشه برای ما هم دعا کن
مامان فاطمه
16 بهمن 92 16:02
سلام به این مامان شیزین زبون خدای من چققققققققققدر زیبا نوشتید لذت بردم از خوندنش کاش زودتر پیداتون میکردم تبریک منو بپذیرید با افتخار لینک شدید
خاله کمیل و کیان
16 بهمن 92 23:32
مبارکت باشه عزیزم قبلا خیلی میامدی پیشمون و حالا کم پیدایی
سارا مامان اهورا
20 بهمن 92 11:12
ای جووووووووووووووووووووونم قربونش برم
مامان ریحانه
4 اسفند 92 18:22
بخدا عزیزم اشکم دراومد خدا محافظش باشه انشالله انشالله عکسای بدنیا اومدن و بزرگ شدنشو ببینیم با اجازه لینک میکنم که خبرهای خوشتو بخونم