ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

جان مادر در جان مادر ریشه زده خدایا شکرت

1392/11/17 20:04
نویسنده : معصومه
3,061 بازدید
اشتراک گذاری

جانِ جانِ جانِ مادر خوش آمدی هرچه هستی باش هدیه ی خدا بودنت و در شگفتی ماندن برایم کافیست

هرچه هستی باش هدیه ی خدا بودنت و در شگفتی ماندن برایم کافیست فقط باش و سالم باش دوستت دارم تورا بخاطر وجودت که از وجودت پروردگارمنی...رنگ و بوی زندگی ام را عطر آگین کردی خدایا نصیب دوستانم بگردان.

لا حول ولا قوه الا بالله و العلی العظیم

دوستان عزیزم کنجد من که چراغ زندگیمه هدیه خداست و کار هیچ دکتر و بنی بشری نیست دعاهاتون جواب داد دعاهام جواب خدا عزیزانش رو واسطه کرد تا عزیزمو بهم هدیه کنه.تقریبا 40 یا 45 روز هست که کنجد توی دلم خونه کرده...تقریبا 10 امین روز پ بوده احتمالا.که میشه 6 یا 7 آذر ماه تقریبا سالگرد آشناییمون با همسری عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (88)

فریبا
14 دی 92 13:22
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خدایا شکرت صدای قلبشو شنیدی؟؟؟
مامان شیرین
14 دی 92 13:31
عزیزم مبارکت باشه بالاخره صبرت نتیجه داد خییییییییلللللللللللی خوشحالم وامید وارم خدا بهت یه بچه تپل مپل سالم وصالح بده
مامان هدیه
14 دی 92 13:58
خواهر خدا بهت فرج خیر بده ایشالا تا چشم بهم زنی 9 ماه تموم شده و شما فسقلیمونو بغل گرفتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 دی 92 14:00
فدای نازی نی نی
اعظم
14 دی 92 14:08
سلام عزیزم از طریق یه سایت دیگه باهات آشنا شدم ولی یه عالمه برات خوشحالم . کلی با احساسات گریه کردم ولی خداروشکر ان شاالله از این به بعد روزهای خیلی خوبه زندگیت شروع میشه روزای خوبه سه نفره خداروشکر خدا این روزهارو نصیب همه ی منتظرهای نی نی بکنه . بوس بوس
فاطمه
14 دی 92 14:14
خوش به حالت ما رو هم دعا کن
راضیه
14 دی 92 14:44
ای جانم، انشاالله 9 ماه سفت به دل مامانش بچسبه
فلفلی
14 دی 92 15:09
مبارکه خانم ان شائ الله به خیر و سلامتی
ســــــــــــــــحر
14 دی 92 15:21
سلام عزیزم خیلی خوشحالم برات تبریک میگم برات بهترینهارو ارزو دارم
رویا
14 دی 92 15:30
سلام خدا رو شکر
پرتو
14 دی 92 16:16
الهی آمین عزیزم خدا رو شکر که همه چی خوبه انشاالله تا پایان بارداری و به راحتی بگذرونی گلم
مامان فاطمه
14 دی 92 18:05
ایشالله که یک فرزند سالم و صالح نصیبت کرده
فاطمه(عروس شهریور)
14 دی 92 19:37
آخیییییییییی..چه نازه...شکل خودته خداروشکر...خدارو هزاران بار شکر
صبا
14 دی 92 21:09
سلام خدا میدونه چقدر براتون خوشحالم و خدا میدونه کی چقدر شکرش رو میکنم به خاطر این موضوع وخوشحالی شما
معصومه
پاسخ
عزیزم صمیمانه از نظر لطفت ممنونم دوستت دارم بخاطر دعاهات دل پاکت و خوشحالی هات عزیزم
صبا
14 دی 92 21:12
تیتر وبلاگت رو هم که عوض کردی دیدی دیدی مثبت نوشتی جملات منفی قبل رو که درکم نخواهد کرد و از اینا و مطمئنم و... رو حذف کردی چقدر خوب شد؟
عطر یاس
14 دی 92 23:59
مامان آوا
15 دی 92 0:21
الهی عزیزم دیدی گفتم وقتی رفتی سونو چی میگه دیدی حدس من درست بود الهی عزیزم الهی شکرت خددددددددددددددددددددددایا شکرت معصومه دیدی یه بار گفتی با این همه درد میشه باردار شد؟بهت گفتم بارداری های خارج رحمی صورت میگیره چه برسه به این دردهای کوچیک الهی همیشه آرزوهات از پی هم برآوارده بشن متاسفانه مث همیشه شارژ نداشتم که حداقل جوابتو بدم عزززززیز گلم خداروشکر هزار هزار بار
ندا
15 دی 92 8:38
مبارکت باشه معصومه جون. دیدی بهت میگفتم من مطمئنم میشه و شد؟ خدا برات نگهش داره
دونفره های زندگی
15 دی 92 10:09
خداروشکر....
معصومه
15 دی 92 12:03
تبریک دوباره عزیزم
مائده
15 دی 92 12:17
معصومه جون به سلامتی بدنیا بیاد ایشالله واقعا برات خوشحالم صدای قلبشو شنیدی برای منم دعا کن حتما
زهرا
15 دی 92 12:47
سلام عزیزم خدارو هزار هزار بار شکررررررررررررر
ریحانه
15 دی 92 13:01
خدارا هزاران مرتبه شکر.خیلی برات خوشحالم احساس میکنم یکی از آرزوهای خودم برآورده شده.عزیزم با اون دل پاکت برای ما هم دعا کن.
lili
15 دی 92 14:46
salam maman khanoom khili barat khooshhalam mobaraket bashe khooda negahesh dare barat joftetoon salamat bashid
یاس
15 دی 92 16:54
تبریک بانو . از الان باید کتاب های تربیتی بخونی ها . تربیت بچه از الان شروع شده . انشاالله که سایه پدر و مادر همیشه بالای سرش باشه
مامان لي لي
15 دی 92 19:06
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوست خوبم خيلي دوستت دارم
مامان لي لي
15 دی 92 19:19
معصومه جونم خيلي خيلي برات خوشحالم
مامان لي لي
15 دی 92 19:21
انشالله به سلامتي خوش قدم باشه براتون انشالله
سولماز
15 دی 92 23:26
وای معصومه جونم خیلی خیلی تبریک میگم مبارکه خانمی
علی
15 دی 92 23:27
قدم نو رسیده مبارک. انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد. شکفتن نوگل زیبایتان در دشتی از یاسهای مهربانی با نجوی سیمین آبشاران تهنیت باد با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه نفس
مامان مهراوه
16 دی 92 7:51
عزیزم من یه هفته میشه با شما و وبتون اشنا شدم.خیلی برات خوشحالم گلم.اینقد خوشحالم که انگار یه عضو از خانواده خودم هستی و....خدا خودش حافظتون باشه و ان شاالله کنار هم شاد خوشبخت زندگی کنین.معصومه جان حالا که خدا بهت نظر لطف داشته ازت میخام با دل پاکت برا خواهر منم دعا کنی.اونم خیلی تنهاست....دلش یه نی نی ناز میخاد. با اجازت لینکت میکنم
سارا بانو
16 دی 92 9:33
خدا برات حفظ کنه نی نی نازتو .از وبلاگ رویا(ما بچه دار میشیم)پیدات کردم . خیلی برات خوشحالم . بیا و.بم سر بزن . منم بعد از 9 سال انتظار ، الان هفته دهم بارداریمه .
صبا
16 دی 92 10:33
سلام خوشحالم پس کنجدت سنش 45 روزه ای جانم هر روز لابلای هر دعا یا قرآنی که میخونی آیت الکرسی هم بخون براش و دعای فرج امام زمان با صدای بلند
صبا
16 دی 92 10:34
خیلی خوبه که تو سالگرد شروع عشق اومده عشق تو سالگرد مادریت جوانه زده حالا دیگه ریشه محکمی به دنیا زدی ! بخند حالا بنویس از اینکه ریشه محکی به دنیا زده ام خوشحالم و شکرت را میکنم میبوسمت خانم
صبا
16 دی 92 10:34
برای من دعا کن کمی گرفتارم
بابایی دخمل بلا
16 دی 92 10:50
خانم فاطمه تشریف فرما شدن
بهار
16 دی 92 11:08
خدارو شکر میکنتم که دل یه بندش هم شاد کرده اشک الان تو چشام جمع شد از خوشحالی که مادر شدی بااین که اولین باره کامنت میزارم ولی خیلی به وبلاگت سر میزدم
مامان بردیا شیطون
17 دی 92 16:12
عزیزم مبارک باشه ایشالا به سلامتی ایشالا خدا سالم بزار توی بغلت خدا خیلی بزرگه معصومه جان خدا حفظش کنه
مامان بردیا شیطون
17 دی 92 16:13
غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن دلت را بتکان اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش قاب کن و بزن به دیوار دلت
XcYhPzlnZSLTFcOVz_lqbv5RbzlQbJ1Jz9RRKpxjpj2eylKsRsacSf971f32foav
17 دی 92 20:25
قدم پاکش مبارک وجود نازنین مهربون صبورت..شادی و آرامشت مستدام...خوشحالم
معصومه
17 دی 92 22:31
آآآآآآآآخی چه خوشگله.
***پروشات***
17 دی 92 22:41
سلام عزیزم .تبریک میگم
عشق مامان و بابا منتظرتیم
17 دی 92 22:54
واااااااای مبارکه، خیلی خیلی خوشحال شدم، خودم رو گذاشتم جای تو و کلی ذوق کردم ایشالا روزی تمام اونایی که منتظر نی نی هستن
سحر
18 دی 92 0:04
مامان لي لي
18 دی 92 8:56
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
سونا
18 دی 92 11:48
سلام معصومه جون خوبی عزیزم خیلی خوشحال شودم عزیزم برای شنیدن صدای قلبش عجله نکن عزیزم زیاد سونو نرو بزار دکتر خودش بنویسه معمولا هفته 8 صدای قلبش شنیده میشه انشالله که بارداری راحتی وزایمان اسانی داشته باشی مواظب خودت باشششششششششششش
مهدیه ( مادر دختری)
18 دی 92 12:32
تبریکمیگم ایشالا قدمش خیر باشه
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
18 دی 92 14:30
خدا برات حفظش کنه عزیز خوبی؟ الحمدلله رب العالمین
نگار خانم خانما
18 دی 92 18:05
به پهنای صورت اشک میریزم ...از بچه های نی نی سایت هستم .یه بار از وبلاگ دوسته دوستم یافتمت ...پست برای جانم رو نوشته بودی..خوندم و اشک ریختم .اخه منم دوساله منتظرم..خوب حس و حالتو درک میکردم....فرداش نوشته هاتو برای بچه های کلوپمون نوشتم .همه برات دعا کردیم .خدای من شاهده....امروز باز از وبلاگها گشتم و بدون اینکه بشناسمت رو وبلاگت کیلیک کردم.و خوندم و شناختمت و دیدم که نتیجه گرفتی...چی بنویسم که بتونی درک کنی انتهای خوشحالی منو از خبر بارداریتت عزیزم؟؟؟؟مبارکت باشه....3 ساله ی حسین نگهدارش باشه عزیزم...ایشالا بارداری راحتی داشته باشی گله من....وو ازت یه خواهش دارم .من رو هم دعا کنی که این روزها محتاجم به دعا
مامان بردیا شیطون
18 دی 92 20:29
معصومه جون خوبی عزیزم نی نی نازت خوبه هر روز به فکرتم ایشالا همیشه سالم باشی مواظب خودت باش دوستت دارم
tcxRAzj0rOdaaDo9VCsjJoPD8NmboDhjuoiqyGal_CQ.
19 دی 92 12:57
نمی دونم تبریک قبلیم اومد یا نه ولی بازهم می گویم تبرییییییییییییییییییییییییییییک
معصومه
پاسخ
ببخشید شما؟نه اسمی؟نه آدرسی؟
صبا
19 دی 92 13:25
سلام اصلا هر روز میخواهم بیایم ببینم ببینم خوبی خوشی تصویرش را ببینم که خلقش کرد تصویر معجزه را کلی انرژی مثبته دیگه حالا زندگیت نی نی توی دلت نیدیه و نشاخته دوستت دارم دوستم
مامان آوا
19 دی 92 15:23
سللللللللللللللللللام گل نازم خوبی؟ چه خبرا؟ ما که در بست مخلص شماییم عزیز دلم الهی همیشه لبت به خنده باشه نازنیم
مامان بردیا شیطون
19 دی 92 15:44
خدایا! این عزت برای من بس است که تنها تو فقط خدای من باشی . و این ذلت برای من بس است که تو را نداشته باشم و تو مرا به خود واگذاری.
مامان بردیا شیطون
19 دی 92 19:56
اماده شد من رمز میخوام
سحر(بانو)
20 دی 92 9:57
سلام معصومه جان خيلي از مطالب وبتو خوندم كلي هم اشك ريختم..خداروشكر..بچه منو هم امامزمان داد بهم خيلي واضح مطلب اخرت رمزدار بود..اميدوارم قلب كوچولوي خوشگلشو ديده باشي..دعا كن براي همه منتظرا توي لحظه هاي مادرانه ات دعا كن
سحر(بانو)
20 دی 92 11:35
معصومه جان منم هفته پنجم رفتم قلبشو نديدن فقط يه ساك كوچولو ديدن دوهفته بعد يعني هفته هفت رفتم يه قلب ريز كه خودم نتونستم تشخيصش بدم ديدن..اينها فقط واسه اينه كه ممكنه لانه گزيني دير انجام شده باشه ..براهمين مسلما بزرگ شدن بچه بيشتر طول ميكشه..نگراني رو از خودت دور كن و به هموني كه بچه اتو بهت داده بسپر كه خودش حفظش كنه..اون الان قد كنجده سخته ديدن قلب نازنينش تازه بعضي مطبها دستگاههاي قديمي دارن ..سوره يس رو بخون براقلبش و ايات يك تا شش سوره مريم و دعاي معراج رو بنويس و بنداز گردنت تا پايان بارداري..دستان كوچك بي بي رقيه با توست از چي ميترسي دوست من؟منم هربار ترس برم داشت بخودم نهيب زدم كه ببين كي كودكتو بهت داده مگه اون خلف وعده ميكنه اون وعده يك بچه سالمو بهت داده و اينطوري اروم ميگرفتم.. نگران هيچي نباش دوهفته ديگه خبرخوبتو بهمون ميدي مطمئن باش..همه ما اين اضطرابها رو گذرونديم
رزیتا مادر آرمیتا
20 دی 92 18:49
تبریک عزیز دلم . بووووووووووووووووووس قربون خدا برم که با وجود کنجد کوچولو هم تورو خوشحال کرد و هم منو .
مامان آوا
21 دی 92 15:28
سلام گل نازمن چطوره؟خوبه؟ نی نی جونیمون خوبه؟ الهی من فداش بشم الهی که بسلامتی وخوشی وخوش قدمی بیاد مواظب خودت باش گل خوشکل وناز من
مامان بردیا شیطون
21 دی 92 19:02
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:27
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامان مهراوه
22 دی 92 1:18
خدا رو هزاران بار شکر......خیلی اتفاقی اومدم وبتون. ....و خیلی خوشحال شدم براتون..ان شاالله چند ماه دیگه نی نی ناز میاد وخوشبختیتون چند برابر....عزیزم برا خواهر منم دعا کن..دعا کن این ماه ناامید نشه و نی نی دار بشه. به منم سر بزنید خوشحال میشم
صبا
22 دی 92 11:46
سلام دوست داشتی رمز رو بهمون بدی خوشحال میشیم
ارلا
22 دی 92 13:30
عزیزم آدمایی که توی قلبتن نیازی نیست بهشون حتی سر بزنی چون روزانه چندبار توی دلت مرورشون میکنی مثل وجود تو برای من
مامانی دخمل بلا
22 دی 92 16:02
سلامممممممممممممممممم عزیز دلممممممممممممم , معصومه جون خوبم نمیدونی چقدر از دیدن سونوگرافیت چقدر ذوق زده شدم. قربون فندق کوچولوت برم من. خدارو شکر عزبز دلم . امیدوارم که به سلامتی و دل خوش دوران بارداری خوبی داشته باشی و رایمان خوبی داشتته باشی گلم. فاطمه جونی به خالش سلام میرسونه و تبریک میگه و خوشحاله که تا اومدنش فرشته آسمونیت اومده توی دلت. مراقب خوت باش. راستی ویار که اذیتت نمیکنه گلم؟
صبا
23 دی 92 10:16
کامنت سحر بانو رو خوندم از حرف هاش دلواپس شدم موضوع چیه معصومه جان؟
مامان زيبا
24 دی 92 0:29
سلام عزيزم؛مباركت باشه انشالله با تن سالم بياد در آغوشت منم اميرحسينم به دنيا اومد مادرشدن بهترين نعمت خداست انشالله خداجونم به همه نصيبش كنه؛الهي آمين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 21:39
سلام معصومه جونم خوبي.... نئ نئ خوبه؟؟
بهار د
24 دی 92 23:14
عزیزم خداروش کر ایشالله سالم بیاد بغلت خیلی خوشحالم که انتظار سر اومده
صبا
25 دی 92 14:10
نمیخواین چیزی بنویسین؟ فقط تایید میکنید میرید؟
مامانی دخمل بلا
25 دی 92 18:34
سلام معصومه جون خوبم کم پیدایی خاله جون مهربون؟ از نینی گلم چه خبر؟ حال هر دوتون خوبه؟ کجایی؟ پست جدید بزار و از خودت و نینی بنویس برامون. فاطمه کوچولوم خوابیده و من وقت کردم تا سریع بیام و به دوتای گلم کامنت بزارم. آخه دلم برای همتون تنگ شده بود . مراقب خودت و نینی باش عزیز دلم .
عمه حدیث خوشگله
26 دی 92 0:16
واااااااااااااااااااای خدایا چقدر خوشحال شدم معصومه جان مبارک باشه عزیزم انشاالله درپناه خدا سالم باشین خداروشکر
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
26 دی 92 12:48
خوبی معصومه جان؟ نی نی خوبه؟ چرا خبری ازت نیست؟ چرا نمینویسی تا همه بخونیم و لذت ببریم و با دنستن حالت آرامش بگیریم
مامان بردیا شیطون
26 دی 92 13:23
خداوندا عزيزم را تو ياري کن پناهش باش و در حقش تو کاري کن الهي هرچه ميخواهد نصيبش کن خدا بر لبش لبخند جاري کن . **************************
صبا
26 دی 92 17:10
سلام نبودتون و سکوتتون آدم رو دلواپس میکنه معصومه جان
معصومه
پاسخ
سلام مهربون خبر خاصی نیست سکوتم برای دیده نشده قلب کوچک حبه انگور است و فعلا 5 بهمن باید برم تا قلبش را ببینند البته که بهشان اعتقاد ندارم هدیه من از طرف خداست
مامان بردیا شیطون
27 دی 92 11:09
دیگه داری 2ماهه میشی..... تا چش هم بزاری 9ماهه....بعدم یه نی نی ناز توی بغلته بعدم اینجوری میرین بیرون
مامان پارمین
27 دی 92 12:15
مبارکت باشه عزیزم.امیدوارم خدایی که بهت هدیه کرده خودش حافظ و نگهدارش باشه.(آمین)
پرتو
28 دی 92 21:44
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:12
وای عزیزم مبارکت باشه
راضیه
29 دی 92 21:40
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:34
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
نسترن
30 دی 92 13:36
قربونت برم.هم خودتون هم اون فسقلی تون. تورو خدا بیاین از خودتون و اون کنجد دلتون برامون بنویسین که دل نگرانتون نشیم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 15:34
گاه یاد کردنت دیر میشود.... اما.... یادم نمیرود دوستت دارم...
سحر
30 دی 92 16:48
عزیزدلم چطورایی؟ این پستت پس کی حاضر میشه خوبی عزیزم؟
الناز
2 بهمن 92 19:28
سلام.سایه ات سنگین شده مادر خانوم.خدا حفظتون کنه انشاالله.خوش باشید.
فریبا
14 بهمن 92 11:16
معصومه جان از ته قلبم بهت تبریک میگم امیدوارم خدای مهربون این کوچولوی عزیز رو واسه همیشه بهتون ببخشه.خانومی تورو به بی بی رقیه واسه ما چشم انتظارا هم دعا کن.مراقب خودت باش.ایشاالله به خوشی و سلامتی بیاد بغلت و خونتون سرشار از عشق بشه.آمین