ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

ما دختر داریمو عشق دنیا کف دستای ماست

1393/9/14 13:41
نویسنده : معصومه
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

 ...ما دختر داریمو عشق دنیا کف دستای ماست....

1...دنیای سرخ آبی

2...ستیا از درد لثه هویج خور میشود

3...ستیا یاد میگیره تا همه چی رو به دهن ببره

4...خواب ستیا

5...رورئک سواری ستیا

6...ستیا پیرن میپوشه

آقا ما با این همه دنیای سر خ آبی چه کنیم....آقا ما چقدر غرق بشیم توی هدبندای سرخ و صورتی...آخ که فکر میکنم روزی بزرگ شی و بیای پا به پای من تو مراسمای نوحه خونی و تولد و عروسی.واسه غریبایی مثل من...یکی یدونه هایی مثل من خواهره ،فامیله،رفیقه،،،،حالا فک کن بزرگ بشه و باهات بیاد استخر بیاد خرید و کمکت کنه..بعد باهاش همدلی کنی باهات همدردی کنه....آخ که ما چقدر بی تابیم برای بزرگ شدنت تا با تو خونه رنگ بگیره...خونه ای که دختر نداره صفای چندانی هم نداره....وقتی دختر داشته باشی همش توی خرید و مهمونی ای...باید کیک بپزی بیرون بری پارک بری ولی...... ..فک کن توی عروسی  لباس ست که با تو بپوشه همه نشونتون بدن بگن مادر و دختر ست کردن...وای ضعف میرم برای  اون روزامون.خداجون برام نگهش دار تا ثمرشو بببینم..

بغل

من هویج خور شدم که دلیل داره بگو ماشالله

 

زیبا

 

اینم ستیلا دوستمه که دوستش دارم.باباجون حاجی برام خریده

سوالعینک

بابام پیتزاشو برداشت دررفت منم حمله کردم به ماله مامانم و مجبور شد سس بهم بده البته یکم

  بوس

خندونک

اولین روروئک سواری عشقم

همیشه یه دست بازه و یکی کنارشه یا چپ یا راست اگرم صافش کنم بیدار میشه

من تازه یاد گرفتم قاشقمو بگیرم و بخورم آخه مامانم بهم آب قند و نبات داغ میده

من عاشق مزه کردن جغجغه هامم

ستیا هرچی بشه به دهن نزدیک کنه ،میاره سمت دهنش و میخوره یعنی مزه میکنه و اگه بد باشه پس میزنه

مدل خواب جدید ستیا جونم انقد وول میخوره میترسم زبونم لال خودشو خفه کنه دورش متکا میچینم

ستیا تار و پودم ،،،،ستیا همه ی دلخوشی من،،ستیا همه کسه منه بعد از خدا و خانواده و همسرم،،،،ستیا جان میان ناخن و گوشتم می پرورمت تا از دوریت نتوانم نفس بکشمممم و در هنگام کنارت بودن هم چون جان در تن مواظبت باشممممم.خدایا به تو میسپارمش.

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.خدایا نگاههایی تا به حال به کودکم نخورده اند چه بیگانه چه آشنا...از نگاهشان اگر زخمی نهفته به خوشان بازگردان......

 

پسندها (14)

نظرات (0)