ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

عشق کوچکم اما ،،،سلطان بزرگ قلبم

1393/9/24 10:47
نویسنده : معصومه
3,392 بازدید
اشتراک گذاری

1...اولین حضور و قربانی بریدن

2...حلیم نذری و ستیا

3...خانه ی عموی مادری و ستیا

 

 

آبگوشت ،،،غذای شب جمعه که حدود 70 نفری مهمون داشتن آقاجون اینا،، دخترکم...منم مهمون ویزه بودم خخخ

اینم حلیم روز جمعه که توی زیر زمین مخصوص پخت حلیم و افطاری و غذای مهمونی داره  پخته میشه

اینم حلیم که آماده شده دارن پخشش میکنن

 

اینم دخترکم که با لباس گرمش اومده پای حلیم و روی پای مامانشه

ایجا هم عمو رضا پشت به دوربین افتاده و خانوما مشغول ریختن روغن و دارچینن و ستیا جون روی پای مامانیه

اینجا ستیا جون روی صندلی آقاجون اینا نشسته و خودش دسته ی صندلی رو گرفته تا نیفته قرربونش برم

اینجا هم حلیم در حال جوشیدن و پختن

ستیا جونم روز آخر خونه ی آقاجون اینا آماده شده تا بریم خونه عموی من و باباجون و مامان جون هم اومدن ببیننش

اینجا دخترم خونه ی عموی من یکم غریبی کرد و بعدش یخش آب شد دست کرده به گوشوارش

عموم پیشنهاد داده تا ستیا رو بذاریم توی میوه خوری و عکسشو بندازیم

اینجا جونم و عمرم داره میخنده و داد میزنه

اینم قربونی آقاجون و نوه و نتیجه ی ساناز(همون گربه ی بابا که دوران مجردی داشته و مرده این گربه ها از نسل اونن،،،،بلاخره گربه ها هم باید نسل شون منقرض نشه،،،قضیه ی مهمیه....خخخخخ)که دارن خون قربونی آقاجون جلوی پای ستیا رو میخورن...هههههههههههه اونا دوقلون....

دخترک من عاشق میوه و خوراکیهههههههههههههههه جون مادر عاشقتم

اینم دخترک ما که باید همش ببریمش جلوی آیفن تا بیرون ببینه و به دکمه هاش خیره شه

عاشق این نگاهشممممممممم

دختر یعنی ::::: بوس داغ پدربزرگا روی گونه

یعنی :::::آغوش گرم عمه و جون دلم گفتناش

یعنی::::: اومدن مامان بزرگ و بابابزرگ از یه شهر دیگه برای دیدن چند ساعته

یعنی::::: حس خوشی و عاشقی

یعنی:::: سرخ آبی شدن بند رخت اونایی که خونشون میری

یعنی:::: هرچی احساس خوبه،هر چی نازه ،هرچی دلخوشیه

خدا سپاسگزارم برای این میوه بهشتی که بهم دادی

پسندها (6)

نظرات (27)

مامان ریحان
24 آذر 93 11:22
خدا ستیای عزیزو حفظ کنه و نذرتون هم قبول اللهستیا خیلی جیگمله خیلی دوسش دارم ماشالله
معصومه
پاسخ
عزیزم فدات بشم شما خودت ماهی که دختر منو با این دید میبینی ممنونم همه ی بچه ها جیگرن و نازن خدا حفظشون کنه
مامان اهورا
24 آذر 93 11:44
سلام عزیزم.خوبی؟ستیا جونم خوبه؟ نذرتونم قبول باشه
معصومه
پاسخ
سلام شکر خدا خوبیم عزیزم دوستتون داریم
غزل
24 آذر 93 14:41
نذرتون قبول ایشالا ... حالا با این خوشگل خانومت هی دل منو بسوزون ... خدا ایششششالا نگه داره عروسکتو ....
معصومه
پاسخ
خدا نکنه دلت بسوزه عزیزم ممنونم بابت نذر قبولی
علی
24 آذر 93 17:18
http://upload7.ir/imgs/2014-12/87402074672602698712.jpg
معصومه
پاسخ
علی
24 آذر 93 17:18
ببینش نظرت رو بگو
معصومه
پاسخ
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی
فریبا
24 آذر 93 17:45
ای جونمممممممممممممممم عشق خالشششش ستیاااااااااااااااااااااااااااا مامانش که عزیزمههههههههههه خدا حفظش کنه معصومه جون و از چشم بد دور بمونه الهی و چشم حسودات کور بشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
معصومه
پاسخ
ما هم عاشقتیمممممممممممممممم حسابی دوستت داریم هم تو هم نفس جونو
صبا
25 آذر 93 13:23
سلام ماشاءلله مااشء الله چه خانمی شده پارسال این موقع کنجد بوددددددددددددد عزیزممممممممممممم خدایا به حق جدم مواظبش باش
معصومه
پاسخ
من خودم و دخترم کنیز جدت هستیم مخلصانه
مامان آریانا
25 آذر 93 14:43
سلام.عزيزم .ماشالله.خدا حفظش كنه.
معصومه
پاسخ
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 22:16
سلام خوبین ؟ مامان ستیا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
معصومه
پاسخ
بابا و مامان
27 آذر 93 9:17
سلام عزیزم نذرتون قبول فدای این نازی دختر خوشگل بشم من
معصومه
پاسخ
fadaaaaaaaaaatttttt golammmmmmm
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
30 آذر 93 13:32
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد...... دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟ گله هارابگذار! ناله هارابس كن! تابجنبيم تمام است تمام!! مهرديدي كه به برهم زدن چشم گذشت.... ياهمين سال جديد!! بازكم مانده به عيد!! اين شتاب عمراست ... من وتوباورمان نيست كه نيست!! زندگي گاه به كام است و بس است؛ زندگي گاه به نام است و كم است؛ زندگي گاه به دام است و غم است؛ چه به كام و چه به نام و چه به دام... زندگي معركه همت ماست...زندگي ميگذرد... زندگي گاه به راز است و ملامت بدهد؛ زندگي گاه به ساز است و سلامت بدهد؛ زندگي گاه به ناز است و جهانت بدهد؛ چه به راز و چه به ساز و چه به ناز... زندگي لحظه بيداری ماست زندگی میگذرد زندگی همهمه ی مبهمی ازخاطره هاست ...هرکجاخندیدیم....هرکجاخنداندیم...زندگانی آنجاست میان همهمه برگ های خشک پاییزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی… روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ! ” یلدا پیشاپیش شاد و مبارک باد “
معصومه
پاسخ
الناز
1 دی 93 15:05
هزار الله اکبر از طرف من محکم بوسش کن..... حالی کردینااااااااااااااااااااااااااااااا معلومه حلیمش خیلی باحاله....
معصومه
پاسخ
عزیزم.... قربونت ....معلومه عالی بود حلیم پدرشوهرم تکه...کاش بودید انشالله که حاجت روا
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
1 دی 93 20:40
ای واااااای معصومه جون چرا رمزدار خووووووووو
معصومه
پاسخ
بخاطر وجود عوامل و عناصر فتنه خخخخخخخخ
مامان ریحان
2 دی 93 12:39
عزیزم من رمزتو ندارم
معصومه
پاسخ
چشمممممممم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
2 دی 93 22:49
ایمیلت درست شد حتما بفرست گلم ما جز عوامل فتنه نیستیم خخخخخخخخ روی ماه دختر نازتو ببوس
مامان آریانا
3 دی 93 6:00
سلام.معصومه جون منم رمز لطفا.
مامان رویا
4 دی 93 10:09
سلام دوست من ...ممنون كه به ما سر زديد ...خوشحالم كه در جمع دوستان ما هستيد...
میترا
4 دی 93 15:05
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 دی 93 0:07
سلام معصومه جون گل و مهربونم عزیزممممممممممم پس رمز به ما نمیدییییییییییییییی؟؟؟ ببوووووووووووووووس ستیا جونیم رو .... خیلی دوستتون دارممممممممم خیلییییییییییی تو دل برو هستیا دختررررررررررررررر
ثمره
5 دی 93 15:54
سلام معصومه جونم خوبی؟ ستیا جونم خوبه...ببوس گل دخترتو ---------------------------------------------------- راستی پس کو رمز ما جواب: سلام عزیزم فدات،،،خوبیم چشم حتما میام پیشت
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 دی 93 16:29
معصومه جان من همچنان منتظر رمزت هستما ... راستی دوست خوبم قم کی میاین انشاالله ..و تشریف بیارین در خدمت باشیم عزیز دلم ... منتظر خبرت هستم ...
معصومه
پاسخ
اومدم مهربون همیشگی
دِ مثل دختر
9 دی 93 18:34
واااااای ماشالله به دخترت عزیزم میشه به منم رمز بدی؟
معصومه
پاسخ
فدای تو چرا که نه
مامان فتانه
10 دی 93 11:30
من رمز ندارم
معصومه
پاسخ
چشسشم اودم نازنینم
ثمره
13 دی 93 0:37
پنجمین ماهگردت مبارک عزیزم ببوس ستیا جونمو
معصومه
پاسخ
قربونت برم مهربون ممنونم
مامانی و بابایی دخمل بلا
16 دی 93 0:09
سلام معصومه جون عزیزم خوبی گلم ؟ستیا جونیم خوبه ؟ قم نیومدین هنوز ؟؟؟ یه ویروس سرماخوردگی جدید اومده که بدجوری گلو رو درگیر میکنه , خیلی مراقب ستیا گلی باش ... راستی نفس جون به دنیا اومده ؟ زود نبوده ؟ حال فریبا جون و نفس گل گلی که خوبه انشاالله ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
19 دی 93 13:31
سلام معصومه جان عزیزم رفتی از گپ ؟ بخشید فاطمه زد روی لپ تاپ با دستش کل سیستم خاموش شد ... تا روشن کنم طول کشید اومدم دیدم رفتی ... ببخش عزیز دلم ... داشتم تایپ میکردم که یه دفعه دیدم کل سیستم ارور داد و خاموش شد .... چند دقیقه ای طول کشید بالا بیاد , اومدم دیدم آف شدی .. مراقب خودت باش ... ستیای گلم رو ببووووووووووسسسسسس ...
پرنیان
23 بهمن 93 2:11
خداحفظش کنه