ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

التماس دعا

1393/5/5 10:39
نویسنده : معصومه
3,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم من معصومه نیستم فریبا یکی از دوستای معصومه ام

امروز صبح شنیدم معصومه باید تا شب سزارین بشه خودش استرس خیلی داشت و ناراحت بود و دلهره مادرانگی اش اجازه نمیداد بیاد پای نت و ازتون درخواست کنه برای سلامتی خودش و نی نی اش دعا کنید الان هفته 37 هستش و میترسه ریه ستیا درست تشکیل نشده باشه و نیاز به دستگاه باشه

از من درخواست کرد و بهم اجازه ورود به وب رو داد که بیام و ازتون بخوام برای اون و ستیا عزیزش که 9 ماهه پا به پاش اومده دعا کنید

من مثل معصومه قشنگ نمینویسم ولی همتون یا بیشتریاتون مادر شدید و احساسشو الان میفهمید پس ازتون خواهش دارم برای اون و ستیا دعا کنید به هر چیزی که میدونید درسته پناه ببرید و برای زایمان راحتش و ریه های ستیا دعا کنید ممنون از همتونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

التماسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دعاااااااااااااااااا

پسندها (7)

نظرات (22)

زرگل
5 مرداد 93 10:56
سلام معصومه جان فكر كنم من اولين نفري باشم كه اين مطلبو ميخونم،واست از ته قلبم دعا ميكنم به ياري خدا و كمك بي بي رقيه فارغ بشي،و ستياي قشنگت رو درآغوش بگيري شما هم قول بده وقتي مطلبم رو خوندي واسه منم دعا كني به حق اين ماه عزيز خدا حس قشنگ مادر شدن رو به من بچشونه
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 مرداد 93 13:25
سلام معصومه جون خوب و گل و نازنینممممممممممم عزیز دلممممممممممممممم اصلا نگران نباشششششششششش ..... دخملی صحیح و سالمه و ریه هاشم تکمیل ...... جنین در 37 هفته تکمیله .... به بچه هایی که قبل از 37 هفته به دنیا میان میگن نارس ..... و از 37 به بعد مشکلی نیست ... مطمئن باش ستیا جونمون خوبه خوبه و بی مشکل به دنیا میااااااااااااااااااااد ... فقط ستیا جونی عجله داشته زودتررررررررررررر بیاد پیش مامانی مهربونش و ما هم که منتظر دیدن روی ماهششششششش. پیشاپیش قدم نو رسیده مبارکککککککککککککک . ستیا جونی دیگه چیزی نمونده بیای پیشمون رسماااااااااااااااا .... عزیز دلم استرس رو از خودت دور کن ... استرس الان برای دخملیت بده وگرنه 37 هفته جنین کامله ...پس استرس و نگرانی رو دور کن از خودت .... بعد هم مگه نمیگن دخترا شیرن , مثل شمشیرن ... الان دخملی تو هم شیره شیره .... حالا میاد یه پوستی ازت میکنه که من حال میکنم مراقب خودت و ستیا باش ..... منتظر عکسهای دخملیمون , ستیا جونمون هستیم ... فریبا جونم , دوست عزیز و مهربونمون ممنون از پستی که گذاشتی .... همیشه دعاگوی معصومه جون و دخملیش هستیم ...
زهرا
5 مرداد 93 14:56
الهی بگردم چراااااااااااااااا آخه؟؟؟ حتما حتما اگه خدا قابل بدونه براش دعا میکنم من و دختر نازم خدایا خودت کمکشون کن
سارا مامان اهورا
5 مرداد 93 14:57
عززززززززززززززززززززززززیزم ایشالا بسلامتی امیدوارم خیلی زود با عکسهای دخمل نازت بیای بوووووووووووووووووووس
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 مرداد 93 23:15
فکر کنم تا الان دیگه ستیا جونم به دنیا اومده باشههههههههههه. خاله جون خوش اومدی به دنیا , فدات بشم ... قدم نو رسیده مبارکککککککککککککک معصومه جون... ازحال خودت و دخملی بهمون خبر بده حتما ... منتظر عکسهاش هستیمممممممممم...
نسترن
6 مرداد 93 0:30
سلام عزیزم. ما همه برات دعا میکنیم و مطمئنیم بی بی رقیه خودش حافظ تون هست.
مریم مامان سیلوانا
6 مرداد 93 8:14
سلام عزیزم فریبا جان ممنونم از اینکه ما رو بی خبر نذاشتی... ان شالله که هیچ مشکلی به وجود نمیاد خانومی... در پناه حق ستیا جان را در آغوش بگیرد و صحیح و سالم به منزلشان برگردند ان شالله...
الناز
6 مرداد 93 12:41
انشاالله به سلامتی فارغ می شی عزیزم. نترس خدا پشت و پناهت... انشاالله زود بیا عکساشو بذاری...بوس
لی لی
6 مرداد 93 18:40
معصومه جان الان که من اینجا رو خوندم حتما بارت رو به سلامتی زمین گذاشتی و دختر ملوست رو در آغوش گرفتی انشاالله که همه چی خوبه خوبه معصومه جان زودتر بیا ما رو از حال خودت با خبر کن منتظر دیدن روی فرشته کوچولوی نازت هستیم
صبا
6 مرداد 93 18:57
سلام من الان ازش خبر دارم خوبه بچه ها خوبن هر دو
مامان بردیا شیطون
7 مرداد 93 17:41
ایشالا بدون هیچ مشکلی به دنیا میاد
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:50
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:54
ایشاله معصومه جون به راحتی زایمان می کنند و دختر نازش صحیح و سلامت میره تو آغوش پر مهر مامانیه گلش از صمیم قلب براتون دعا می کنیم ما رو از خبرای خوشتون غافل نکنید منتظر عکسای خوشگل فرشته ناز پریمون هستیم
مامان سیدامیرعباس
9 مرداد 93 9:29
سلام اگه لایق بندگی باشیم چشممممممممممممممم انشالله نی نی ومامان سالم اند فقط توروخدا یکی زودتر به ما خبر بده ببینیم این هدیه ی ناب حضرت رقیه حالش خوبه
صبا
11 مرداد 93 18:15
سلام باز هم تبریک
سارا مامان اهورا
12 مرداد 93 11:19
سلام عزیزم نگرانتم.لطفا زودتر از خودت و نی نیت خبری بذار
مامان منتظر
12 مرداد 93 12:23
معصومه جان با همه وجود برات دعا میکنم که خودت و ستیای عزیز خوب باشید و سلامت.امین
ارلا
12 مرداد 93 21:29
عزیزم مباااااااااارکه قدم نورسیده مباااااااااااااااااااااااااااارک
ENIS
16 مرداد 93 23:30
سلام انشالاه زودتر و به سلامتی فارغ شی برات دعا میکنم عزیزم شما هم برا من دعا کنید و تبریک میگم.
حمیده
17 مرداد 93 0:25
عزیزم قدم ستیا خانوم مبارک باشه انشاءا لله عروسش کنی....
بابا و مامان
23 مرداد 93 14:49
عزیز دلم میه منم رمز
بهار
30 مرداد 93 0:41
مامان منم رمز