ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

خبری نیست

1393/3/7 10:49
نویسنده : معصومه
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

خبری نیست از من برای دوستانم از دخترم برای دوستانم آنها که واقعا نامشان دوست است و بدون اینکه شاید من به سراغشان بروم به سراغ من میآیند.....صبای عزیزم و تمومه دوستانی که من رو یاد کردید مطمئن باشید فراموشتون نکردم و دوستتون دارم

دخترم هم شکر خدا خوبه.....

فقط دلیل نبودنم کمی دوری از فضایی ست که منو به یاد سادگی هام میندازه و من رو اذیت میکنه و نکته مهمتر اتمام شارژ نتم هست در اسرع وقت که شارژ شد بهتون سر میزنم با افتخار تمام ......

نبودنم به حساب فرارم از سختی و دوستی های الکی نیست بلکه نت ندارم و از جمعه میزبان دو مهمان عزیزم تا جمعه هفته بعد درو مادر عزیزم

دعامون کنید دوستتون داریم بوووووووووووووووس

پسندها (15)

نظرات (0)