ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

سیسمونی 1

1393/1/24 17:00
نویسنده : معصومه
3,727 بازدید
اشتراک گذاری

شال و کلاه و پاپوش برای یک ماهگی دو ماهگی نی نی جون

45000 تومان

........................................................................................................................

سرهمی و کلاه نوزادی 22000

......................................................................................................................

پیش بند نی نی 10000 تومان

..............................................................................................................................

لیف حموم نی نی 8000 تومان

...............................................................................................................................

سرهمی لی بزرگ افتاده ولی برای دو سه ماهگیه سایز یک فکر کنم 41000 تومان

................................................................................................................................

من عاشق این پاپوش ها شدم با اینکه 26000 تومن قیمتش بود اما دلمو بردن انشالله نی نی سالم بیاد پاش کنم

................................................................................................................................

تشک و لحاف دست دوز مامان بزرگ نی نی یعنی مامان جون خودم

................................................................................................................................

فعلا جنسیت مشخص نیست منم رنگهای اسپرت میخرم نمیخوام همه چی یه رنگ باشه میخوام از هر رنگی باشه توش مثلا ست حموم قرمز باشه ....با ست بهداشتی برس و پوآر و ناخن گیر و اینا ست شیشه شیر سفید و آبی باشه و ست کالسکه و روروئک و کریروساک نوزاد و مادر هم احتمالا مشکی یا طوسی و قهوه ای

به امید خدا

............................

.

ست شیشه شیر و پستونک فعلا یه مدل و یه رنگ بعدا ایشالله رنگ دیگه هم میخرم و سایز دیگه

ناگفته نماند اینا رو 6 ماه بعد از عروسی خریدم 5 تومان سه تاشوووووووووووووووووووووووووووو

5000 تومان

ست پاپوش و زانوبند و دو تا جوراب نوزادی که هرکدوم برای یه سرویس لباسه که عکسش پایینه

5 تیکه لباس سایز 3 که زنداییی منیژه از قم تبرک کردن و آوردن دستشون درد نکنه(زندایی مامان)

5تیکه لباس سایز 2 نخی اصله

5تیکه لباس نوزادی که آقاجون بابای بابای جوجو جونم پارسال از مشهد آوردن برامون

اینم 5 تیکه است نوزادی صفر که خودم خریدم چند سال پیش سه تیکش ایناست دو تیکه ی دیگه یه کلاه و روسرس سه گوشه

گردنبند هدیه ی مامان و بابا که 350 میشد با تخفیف 300 خریدیم از دوست بابای جوجو با پول عیدی مامان خخخخخخ

اینم سه تیکه کلاه و روسری سه گوش نوزادی

من دوست دارم توی لباسای نی نی و سیسمونیش همه رنگی باشه مثلا احتمالا ست حموم قرمز باشه و ست بهداشتی ها قرمز باشه و ست شیشه و پستونک آبی و باقی چیزا رنگ دییگه البته شاید ....اینم کل دارونداره جوجو تا الان چون فعلا چیز دیگه نخریدیم خیلی از این ها هم واسه دو سه سال پیشه که من همش بیرون رفتنی یکی میخریدم از وقتی باردار شدم چیز اساسی جز اون چند تای اول پست نخریدم انشالله تا آخر اردیبهشت میخرم و میام براتون عکس میذارم

بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)