ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

بار دیگری نفسی تازه خواهم کرد

1392/11/3 11:22
نویسنده : معصومه
576 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز من ،،،،، خاله های مهربان کنجد نازنین من ،،،،،،،، مهربانان چند روزی نیستم نگرانم نباشید و کوتاهی هایم را ببخشید اگر به وبلاگ هایتان نمیآیم و کم میآیم و کم مینویسم ......

خبر آمد خبری درراه است سرخوش آن دل که از آن آگاه است و دل سرخوشم آگاه شده از حضور دو شخص که نورشان و نفسشان و حضورشان لعاب و رنگ زندگیم را طلایی خواهد کرد....

باباجون و مادرجون کنجد عزیز توی راهن و دارن میان برای اولین بار نوه شون رو توی دل مامانش ببینن برای همه ما دعا کنید خوشی هامون بیدووم و یا کم دووم نباشه....منم هر لحظه حس خوشحالی بهم دست بده برای وجود کنجد برای همتون دعا خواهم کرد اگه لایق باشم دوستتون دارم.

البته شنبه 5 بهمن وقت سونوگرافی دارم ساعت 16 و 30 دقیقه تا بیام و برسم براتون توضیح خواهم داد از واقعیت و هرآنچه خدا برای ما خواسته.

دوستتون دارم بی نهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)