ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

ماه پنجم زندگی دخترکم

1393/10/7 15:47
نویسنده : معصومه
1,857 بازدید
اشتراک گذاری

۵ ماه و ۱۵۱ روز و۳۶۲۳ ساعت و ۲۱۷۳۸۰ دقیقه و۱۳۰۴۲۹۰۰ ثانیه است که چراغ دلم ،چراغ خان ام، چراغ دنیایم روشن است،،، به تمام این ثانیه هاقسم میخورم و بر تمام این پنج ماه تمام دست میگذارم که تو را همانگونه که خدا به من ،ناب و پاک و مقدس هدیه داده ،همانگونه امانتش را روی چشمانم بپرورانم،،، 

دخترک آرزوها،،،شاپرک باغ سرنوشتم،،،تاروپودم!،،،،تاج سر بی سامانم 

میپرستمت بعداز خدا،،،،میسارمت اول و آخر به خدا

پنج ماه شدنت مبارک مبارک بر من ،همسرم و پدر ومادرم که گویی همه با تو زاده شدیم و بزرگ شدیم اکنون همه پنج ماهه ایم و به تازگی یاد گرفته ایم بنشینیم ما تو را در خونمان عجین کرده ایم

پسندها (8)

نظرات (0)