ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

تکمیل سیسمونی

1393/3/3 21:55
نویسنده : معصومه
3,114 بازدید
اشتراک گذاری

به قدرت خدا و کمک بی بی رقیه سیسمونی تقریبا تموم شد جز لوازم بهداشتی که برای اطمینان موکول شد به مرداد ماه انشالله خدا یاری کنه تمومه دوستام تا مرداد 93 خط دوم بیبی چک رو ببینن و به جمع من و مامانای دیگه بپیوندن و تموم نی نی ها سالم بیان بغل ماماناشون به شادی و دلخوشی

انشالله

    

 

         

 

       

 

      

 

      

 

    

 

    

 

    

 

     

 

        

 

      

 

      

 

       

 

        

 

   

 

 

    

 

    

 

    

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

پسندها (10)

نظرات (31)

رزا
27 اردیبهشت 93 22:55
برات خوشحالم که مامان شدی من همچنان یه منتظرم پیشم بیا خوشحال میشم
بهار د
27 اردیبهشت 93 23:13
عزیزممممم جیگرممممم من شما رو فرموش کنم عمراااااا ولی درگیر دکترم بار همین کم پیدامم مبارک دخمل گلی باشه ایشاله با دل خوش استفاده کنه راستی اسم گل دخترت چیه
فاطیما
27 اردیبهشت 93 23:24
سلام معصومه جان. مبارک گل دخترت باشه. من اولین باره که به وبلاگ شما سر میزنم. یه جورایی احساساتت مثل خودمه. خیلی زیبا با گل دخترت رابطه برقرار کردی. امیدوارم که سالم بیاد توی بغلت. دوست داشتین به وبلاگ گل پسر من هم یه سر بزن تا تبادل لینک کنیم.
زهرا
27 اردیبهشت 93 23:37
مبارک دختر خانم گلت
مامان آریانا
28 اردیبهشت 93 7:48
سلام،مبارك مبارك.
بابا و مامان
28 اردیبهشت 93 8:48
مبارکه عزیزم انشالاه به سلامتی و خوشی
رویا
28 اردیبهشت 93 10:28
خدا رو شکر مبارکه خیلی خیلی مبارکه ان شاء الله بسلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنه دختر گلت
مامانی و بابایی دخمل بلا
28 اردیبهشت 93 14:36
سلاممممممممممممممم معصومه جون خوب و مهربونم , مامانی گل کنجد خاله وااااااااااااااااااااااااای عزیزممممممممممم , مبارککککککککککککککک باشه . خیلیییییییییییییی قشنگ شده اتاق دخملیمون . انشاالله به سلامتی بیاد و از همه وسایلاش استفاده کنه عزیز دلمممممممممممم. خدایا نی نی معصومه جونمو سالم و سلامت و با دل خوش بیاااااااااااااااااااار توی بغلششششششششش.
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
28 اردیبهشت 93 15:32
مبارکش باشه معصومه جونم ایشالله به سلامتی بدنیا بیاد و ازش استفاده کنه روی ماهتو میبوسم مراقب خودت و فرشته کوچولوت باش
ابجی سجا
28 اردیبهشت 93 16:08
گفتند "دوست " چند بخشه؟ گفتم ای آقا از بخش و روستا گذشته! دوست یه دنیاست!
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
28 اردیبهشت 93 18:56
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست ! حسی است ؛ که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود … . . . اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است من دریا را تقدیمت میکنم . . . . . . مـــوهـــایـــم .. که یـکدسـت .. هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد ! بـــــاز هــــم .. بـــــا عـشق .. می نویـسم : دوستـــت دارم … . . . گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !! نظرِ دِلـــــــم بود … .
نیلوفر جون
28 اردیبهشت 93 19:50
تبریک میگم عزیزم مبارک به سلامتی
بابا و مامان
29 اردیبهشت 93 12:16
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اردیبهشت 93 12:24
معصومه جونم بخدا منظورم شما نبودی یه چند تا هم لینگیام هستند که خیلی بهشون سر می زنم باور کن یکساله اما اصلا یه نگاهم به ما نمی کنند شاید انتظار بی خودی دارم قربونت بشم اصلا منظورم شما نیستی من دلم می خواد اینقد راحت باشی و استراحت کنی یه نی نی ناز بیاری من هر روز بیام عکساش و ببینم نازش کنم قربونت بشم همیشه سلامت باشی عزیزم
هستی شاد
29 اردیبهشت 93 18:35
مبارک باشه انشا... سالم وسرحال بیاد توبغل مامانی مهربونش وازشون استفاده کنه
هستی شاد
30 اردیبهشت 93 0:19
webmovie
30 اردیبهشت 93 20:16
مشکل حل شد امیدوارم بچتون سالم باشه
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 16:40
بـعـضـ_____ــی از آدمـ___ــا . . شـ__ـایــ__ـــد ... خـ_ـودشـ__ــون فــوق العــ___ــاده نـبـ__ـاشـ__ــن . . ولـ_____ــی . . بـ__ـودنشــ__ــون تـ_ـوی زندگیـــ____ــــت . . . فــ___ــوق العـ__ـادســـ__ــت . . . !!
مامان ثنا
3 خرداد 93 23:32
سیسمونیش مبارکش باشه وای آدم وقتی اینارو میبینه دلش ضعف میره دلش میخواد زودتر نینیشو بغل کنه وتو این لباسا ببینه من که اینجوری بودم مطمئنم شمام همینجوری!
صبا
6 خرداد 93 23:09
آخ چقدر دلم خواست دلم نی نی خواست دلم بچه خواست دلم شیر د ادن خواست دلم آروغ گرفتن خواست دلم از این سیسمونی ها خواست اللهم الرزقنا
نرگس مامان محمد رادین
10 خرداد 93 16:04
سلام بانو مبارک گل دخترت باشه تک تک این وسایل خوشگل. انشاالله این مدت باقیمانده رو به خوبی و خوشی و راحتی به پایان برسونی و فرزندت صحیح و سالم بیاد بغلت ما هم برا نظرسنجی اسم پرنسستون شرکت کردیم. خوشنام باشه و در پناه حق
عسل بانو
11 خرداد 93 8:55
سلام عزیزم مبارک باشه خدا رو شکر من همیشه بهت سر میزنم مراقب خودت و دخترمون باش نظرسنجی اسم هم اسم مرسانا رو انتخاب کردم چون معنیش واقعی برا دخترت
سارا مامان اهورا
12 خرداد 93 10:19
معصومه جون خوبی؟نی نیت خوبه؟کجایی؟دیگه به ما هم سر نمیزنی
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 21:42
نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند , نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا … مهم نیست در این زمین خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم … شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست … هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت … و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست …
ثمره
17 خرداد 93 19:53
ای جاااااااااااااانم عزیزم...مبارکت باشه خاله جون...ایشالله بسلامتی تمام این سیسمونی هارو استفاده کننی عزییزم معصومه جونم خوبی؟دلم براتون تنگ شده بود
مامانی
17 خرداد 93 20:16
توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
مامان بردیا شیطون
18 خرداد 93 15:15
رمز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان لیلا
19 خرداد 93 13:13
آخییییییشششش چگد ناس بووووود خیلی خوشجله،مبارکش باشه،انشاا... به سلامتی استفاده شون کنه
مامان بردیا شیطون
8 تیر 93 16:36
سه دسته ازآدمهاراهیچ گاه فراموش نکنید..... کسانی که درسختی ها یاریتان کردند، کسانی که درسختی ها رهایتان کردند و کسانی که درسختی ها گرفتارتان کردند...
ارلا خانوم
20 تیر 93 22:15
رمز میدی خانومی
هنرمند
27 تیر 93 10:39
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی