ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

میخوام رها باشم

1393/1/24 17:33
نویسنده : معصومه
4,250 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام به افتخار اولین تکون تکونهای نی نی نازملمممممممممممم

از بند همه ی این رمزها بابا خسته شدم دوست دارم هوار بکشم بگم من رهاتر از این حرفام که از کسی حساب ببرم و خیلی ها هم که در تب و تاب به دست آوردن رمز وبلاگم هستنننننننن رو هم رها کنم

خانوما آقایون بفرمایید بدون رمز بخونید.

آخ جون که مکیتونم فریاد بزنم دخترم تاج سرم امید زندگیم بند بند وجودم تمومه نفس هام تمومه نقشه هام برای زندگی تموم عمرم تمومه دلخوشیممممم دوستت دارم.هرکی میخواد به دختر دار شدنم خوشحال باشه هرکی میخواد عوام باشه فک کنه کار خدا نیست و کار خودشه هر کی میخواد با خودش بگه اااا دخترهه حالا....هر کی هر غلطی دوست داره بکنه به دور از دوستای گلم خدا در رحمت و بندگی و نعمتش رو به روی من و همسرم باز کرده و ما برای تک تک تموناش جون میدیم شوهرم تا میتونه میوه های خوشگل و تر و تازهخ و نوبرونه میخره تا دخترش جون بگیرهههههه من که از اولم دختر میخواستم و خدا بهم داد و شوهرم که ظاهرن خوشحاله و باطنن همیشه میگفت دختر وجوده پدر شیرینی خونس و شلوغی زندگیه و حالا هر دومون سجده شکر کردیم به درگاه احدیت و بزرگی خدا که این هدیه ی زیبا رو به ما داده خدایا شکرت.

خدایا به حق تک تک لحظه های نابم لحظه های وجود بچه توی بطن و وجودم مشکل همه ی دوستانمو حل کن و آرزوهاشونو برآورده کن هرکی هرچی ازت میخواد بده خدایا سگ در خونت میشم دوستامو دست خالی برنگردون و نی نی ما منتظرا رو سالم و صالح بذار بغلمون لذت اولین های بعدی و تکرار روزهای خوب با بچه بودن رو بهمون بچشوننننننن آمین.

یه دفتر ناز داشتم از 27 آبان توشو مینوشتم و گذر روزهامو خط میکشیدم و رسیدیم به سال 93 خداروشکر و یه دفتر سررسید واسه شرکت میهن برادر شوهر عزیزم بهم داد و حالا از روز سال تحویل دارم اون مینویسم و گذاشتم ایشالله نی نی بیاد اولین خط خطی هاشو بکنه تو این دفتر ناززز و بشه دفتر خاطرات نی نی از زمان به وجود اومدنش تا دنیا اومدنش تا روز عید 94 انشالله زیر سایه همسرم و پدر و مادرم و برادرم.بغل

حالا باید بگم من یه دختر توی وجودم دارم که خدا فرستادش علاوه بر اینکه به بعضی ها بگه انا اعطیانک الکوثر فصل لربک ونحر ان شانئک هوالبتر .....بشه مونس من توی دنیای کثیفی که نه خواهر دارم نه مادرم بهم نزدیکه و نه توی شهر خودم یا همسرم زندگی میکنم....بشه همه کس من برای تنهایی هام خواهرم رفیقم مونسم و سپردمش به دستای بی بی رقیه و توی گوشش حتما رقیه صداش میکنم که بانوی مهر و گذشت باشه و الگو بگیره از بی بی مون رقیه خاتون که کار دست خودشه این معجزه ی وجودم و از خدا برام گرفته.بغل

جوجه ی نوک طلای من که باباش جوجو صداش میزنه و نازش کردنی قیافش دیدنیه خوشمزههمش میگه جوجو نا جوجو نا جوجونا جوجوووووووووووووو نااااااززززززززززز و هنوز نتونسته براش اسم انتخاب کنه از بین پیشنهادی های من چون میگه هیچکدوم از جون و دل نمیاد بالا که آدم برای عشقش و وجودش بذاره و ما هنوز به کمک دوستان نیازمنیدم به نظراتشون هرکی دوسته و رفیقه بیاد خودشو نشون بده و راهنمایی کنه فقط نظر بدید بین گزینه ها لطفا و اگه اسم جدید توی ذهن دارید بگید ممنونم دوستای گلم

اما باید بگم این جوجوی ناز ما هنوزم کاملا پاهاشو برای دکترا نگشوده که ما مطمئن شیم اما به مامانش قول داده 31 فروردین برامون پاهاشو باز کنه و ما ببینیمش تا بریم براش سیس بخریم انشاللهقلب

جوجوی مامان که مامان شاپرک صداش میکنه و جوجو هم بهش میگه تازه دو روزه داره تکون میخوره خوشمزهتکون که چه عرض کنم چند تا ضربه اول صبح و آخر شب فقط برای نخوابیدن مامانش اونم از الان شیطنتاش شروع شده قربون شکلش بشم من الهیتشویقمنم تشویقش میکنم ...بابایی برای رشد خوبه حافظه و مغزش همش شکلات تلخ و چهار مغز میخره و مامان میخوره تا نی نی از توی دل مامان بخوره و قوی بشه انشالله قربون 303 گرم وجودش برم من که سه روز دیگه میره توی 6 ماه و انتپار مامان یک ماه هم کمتر میشه برای دیدنش....ماچقلب

حالا نوبت شماست

1.....مرسانا.....عبری..........هدیه ی خداوندمژه

2....آوینا یا آوین......ایرانی.....دختر پاک ایرانی به زلالی آبهیپنوتیزم

3....آدرینا.........ایرانی.......بانوی زیباروتعجب

4....وانیا..........عبری.......معجزه ی شگفت انگیزه خدااز خود راضی

5....ستیا.......عربی.......بانوی پاکدامن....فرشتگان روزی رسان.....لقب بانو حضرت معصومه سلام اللهلبخند

6....اٍل آی ....ترکی.......ماه طایفهابرو

من خودم آوین دوست دارم اما بیشتر مرسانا که به معصومه بیاد و با حروف ابجد ستاره و بختش رو هم پیدا کردم .ستارش میشه آب و خورشید ....آروم و بی آزار برای اسم منو مادرم برای هرکی فرق میکنه

حالا شماها نظر بدید ببینم چطوری میشه و ماهم انتخاب کنیم.

دوستتون دارم....

پسندها (1)

نظرات (38)

مامان مهرزاد جان
23 فروردین 93 12:44
بهتون تبریک میگم مادرشدنتون مبارک، الهی که بی بی رقیه خودش نگهدار دختر نازت باشه، همه اسمهایی هم که انتخاب کردید زیباست
صبا
23 فروردین 93 12:50
سلام معصومه خانم عزیزم خوشحالم این صفحه ثابت یه رنگی خورد و یه تغییری کرد رنگ ثابت نشونه ای از نوشته ای بود که به نوعی پشت در بودن بود به علت وقت فقط چند خط خوندم و قضیه تکون رو متوجه شدم خدا رو شاکرم که دخترت پا میکوبه و لمسش کردی تبریک به خاطر معجزه خدا در درونت خدا رو سپاس باقی بعد خونده خواهد شد در ضمن برا اون موضوع قبل از عید ما سره قولمون هستیم
مامان منتظر
23 فروردین 93 13:01
معصومه جون تبریکککککک بابت تکونای دخملی.فداش بشمممم. هر اسمی که انتخاب کردی اول از ثبت احوال بپرس ببین میذارن اخه امسال قانون اسم ایرانی اومده فقط ایرانی میذارن. من مرسانا رو دوست داشتمم
باران
23 فروردین 93 13:34
سلام گوارای وجودت عزیزم تمام لحظات مادریت واسه من ونی نیمم با اون دل پاکت دعا کن من لحظه بی بی گذاشتن توسل کردم به حضرت عباس و الحمداله جوابمو داد حالا دستم به دامن همه ی اهل بیته واسه شنیدن صدای شیرین قلبش تو هم بادل پاکت برام دعاکن/ماشاالله برای تکوناش/مرسانا رو منم خیلی دوست دارم وشاید نی نی دخمل بشه مرسانا بزارم/ خدا محافظ خودت ونی نیت
فریبا
23 فروردین 93 13:57
وانیا
مینا مامان مرسانا
23 فروردین 93 14:08
سلام معصوم جان من چند ماه قبل وارد وبلاگت شدم گفته بودی اگر فرزندت دختر شد چون هدیه خداونده مرسانا میزاری منم اواخر بارداری بودم اسم مرسانا را رو دخترم گذاشتم الانم به هرکی میگم همه دوست دارند حتی تو تاکسی تلفنی که نشسته بودم وقتی راننده از شوهرم اسم دخترمو پرسید خیلی دوست داشت و حتی تو کاغذ یاداشت کرد تا به فامیلشون که دختر حامله است بگد دوستم اسم دخترشو دلسا گذاشته
Sahar
23 فروردین 93 14:16
نينيت هرچي هست ايشاله سالم و صالح باشه تربيت بچه مهمه خيليم مهمه ممكنه كوچكترين سهل انگاري ما يك نسل رو بدبخت كنه عزيزمي خيلي باحرفات انرژي گرفتم راس ميگي ديگه نگرانياي ادمتموم ميشه..منم همش فك ميكنم نكنه بخوابم روش نكنه غذا ديربهش برسه..نكنه اذيتش كنم واااي تا باشه ازين دغدغه ها..دعا كن واسم اين جواب كامنتت توي وبم بود حالا در ابراز اين پست معصومه جون عاشقتم كه دخمل داري..دخمل عشقه..نفسه مونسه غمخواره و البته حساسيت و نگرانياشم بيشتره ضمنا چقد سليقه هامون شبيهه..منم بجز اسم اخريت و اوليت بقيه اسمها تو نظرم بود كه آدرينا تصويب شد خوب الانم مسلما به آدرينا راي ميدم تازشم چنتا كليپ ازيه دخمل بامزه پرحرف كه اسمش آدريناس..ديگه بيشتر عاشق دخملمو اسمش شدم ايشاله دخمل نفست بسلامتي بياد بغلت..قربون ائمه برم كه عشق دخترنهركيو ديدم ائمه بچشو بهش دادم دخمل شده منجمله خودم و خودت
لي لي
23 فروردین 93 14:55
انشالله صحيح و سلامت به آغوش ميگيريش نفس رو ..... من هنوزم پابرجا ميگم مرساناااااااااااا
Sahar
23 فروردین 93 16:04
خوب كردي..اتفاقا خوشحال شدم..خو اسمش خوكشله اداره ثبت هم ميذارتش من ديدم تو سايتشون اگه تونستم لينك اون دخمله ادرينا رو ميذارم تو وبم..خواص شير رو ميگه يني ميخواي بخوريشا..اتفاقا اسم مامانشم سحره
لی لی
24 فروردین 93 0:28
خوش به حالت چند تا گزینه داری من که حتی یه اسمم نیس به دلم بشینه دارم دیونه میشم کار خوبی کردی خودت رو راحت کردی آخه چرا باید بقیه انقدر برات مهم باشن به نظرم آوینا دخترونه تر از آوین
هستی شاد
24 فروردین 93 1:31
سلام معصومه جان خوبی همسرم وبلاگ گمشده و پیدا کرد دوست داشتی بهم سر بزن
مامان مهراوه
24 فروردین 93 2:38
تبریک میگم معصومه جونم. من اوین . التماس دعا دارم اجی به خاطر دل پاکت و جوجوی معصوم و نازت
مامان آريانا
24 فروردین 93 7:59
سلام،تكون خوردنهاي ني ني مبارك.معصومه جون هر اسمي كه به دل شما وهمسرتون خوش بشينه بهترينه.ما هر اسمي كه انتخاب مي كرديم.هر كس يه نظري مي داد ما هم پشيمون مي شديم.آريانا رو به هيچكس نگفتيم تا وقتي به دنيا اومد.اون موقع هم خيلي ها نظر دادن اما ديگه اسمشو انتخاب كرده بوديم.باورت ميشه ماهنوز هم بايد راجع به اسم دخترم توضيح بديم.اما مهم اينه كه خومون دوستش داريم.شماهم همينطور ببين خوتون چي دوست دارين.به نظر من همشون قشنگن .براي من هم همه اينها گزينه بودند.اما اگه بخوام درجه بندي كنم اول مرسانا ودوم ستيا.اينو بگم تا شناسنامه نگرفتين به اسم ني ني فكر مي كنيد.اما بعدش ديگه هرچي باشه عاشقشين.اين يه تجربه است.
مرجان
24 فروردین 93 11:42
مرسانا قشنگه .ولی ببین دل خودت چی می خاد .راستی خواهرم بردیم بیمارستان رویان .یه نی نی خوشگل داره برای 31 هم باید برای شنیدن ضربان قلبش و... سونوگرافی انجام بدن .براش دعا کن که خدا بچه اش را نگه داره .عزیز دل من همیشه برای تو و آبجیم وان یکاد آیه الکرسی می خونم .امیدوارم که دل هردویتان شاد باشد ولبتان پرخنده
مامان سیدامیرعباس
24 فروردین 93 17:31
سلام انشالله خملیت صحیح وسالم دنیا بیاد من ستیاروبه این خاطر لقب حضرتمعصومه است خیلی دوست دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 فروردین 93 18:57
عزیز دلم به سلامتی ایشالاه عزیزم هر اسمی که به دلت بشینه قشنگترین اسم دنیاست فدای نازنینم
نیلوفر جون
25 فروردین 93 13:21
سلام عزیزم افرین که به حرفهای پوچ مردم توجه نمیکنی مردم همیشه یک حرفی دارن بزنن نباید توجه کرد مبارک باشه تکونای فرزندت عزیزم واقعا زیباست من که عاشق تکوناشم هم تکون میخوره لبخند روی لبام میاد واقعا زیباست خدا نصیب همه بکنه ایشا.. عزیزم تما اسم ها قشنگ هستن واقعا اسم انتخاب کردن سخته منم به اوینا رای میدم ایشا.. این چند ماه باقی مونده به خوبی بگذره
هستی شاد
26 فروردین 93 0:43
سلام عزیزم خوبی از سحر خبر داری به سلامتی زایمان کرد
سارا مامان اهورا
26 فروردین 93 19:06
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم خدا حفظش کنه براتون.دختر عشقه زندگیه دختر سنگ صبور پدر و مادره منم عاشق دخترم
ریحانه
27 فروردین 93 16:12
سلام معصومه جونم.مبارکه تکون خوردنای دخمل نازت انشالله ب سلامتی تا ماه اخر تو دل مامانش شیطونی کنه.خوشحالم از اینکه وبلاگت دیگه رمز دار نیس اخه من رمز نداشتم چون ن وبلاگ دارم نه ایمیل.ی بار گفته بودی ادرس بذار برات رمز بذارم ب خاطر همین ایمیل درست کردم و ادرسش و گذاشتم ولی رمز شو یادم رفته بود... امروز اومدم دیدم دیگه رمز دار نیس خیلی خوشحال شدم..با اینکه فقط از طریق خوندن وبت باهات اشنا شدم خیلی دوست دارم.برای من دعا کن که مامان بشم.
گل خوشبو
28 فروردین 93 12:05
سلام مبارکتون باشه... خداروشکر که دخمل داری....خوشحالم براتون... من اسم آدرینارو دوست دارم.... مرساناهم قشنگه ولی چون عبری من خوشم نمیاد...البته نظرشخصی منه... بوووووووووووووووووس
الناز
28 فروردین 93 12:21
با توجه به بیشتر شدن گزینه ها آوین رو بیشتر دوست داره خاله اش. ال آی هم خیلی خوش آهنگه. به اسم منم می یاد که دیگه محشر ه. یک نکته از بین اسمایی که نوشتی اونی رو انتخاب کن که بین مردم بیشتر جا افتاده باشه.
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 23:34
اسم هایی که انتخاب کردی قشنگه مخصوصا اوینا و مرسانا.... ایشالا به سلامتی عزیزم برو سایت ثبت احوال ببین قبول میکنن یا نه.....
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 23:42
برو این سایت واسه اسم گذاری ثبت احوال ببین این اسم ها هست یا نه http://www.sabteahval.ir/
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 23:45
من اوین رو دیدم.....اما مرسانا نبود شاید قبول نکنن... برو حتما بپرس
لیلا
30 فروردین 93 10:35
عزیزمممممممممممم نااااازی دخملی داری ؟؟؟؟ مبااااااااااااارکهههههههههههه .....خوشا به حالت بابا الهی زنده باشهههههههه ....بگو برای ما هم دعا کن که خیر خدا برامون پیش بیاد انشالله ...هر کس حرفی میزنه سعادت نداره ....دختر داشتن به نظر من سعادت میخواد ....دختر ماهههه خصوصا واسه باباها ....پسرا هم گل و ماهن همه بچه ها نازنینن اما واسه اونایی میگم که حرف مفت میزنن ... پیشاپیش روزت مبارک مامانییییییییییییییییییییی من باشم از بین مرسانا و آوینا و آدرینا انتخاب میکنم
عسل بانو
30 فروردین 93 15:08
عزیزم من مرسانا رو پیشنهاد میکنم قدمش خیر باشه ایشاله
رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 11:34
مبارکت باشه تکونهای جوجو من خودم هم اسم آوین را خیلی دوست دارم...اما خب مرسانا هم یه چیز دیگه است...مخصوصا به اسم خودتم میاد...
ندا
31 فروردین 93 15:03
ببین من برای اسم چندتا پیشنهاد دارم که اگه نظرتو بگی خوشحال میشم. 1- بهار: چون وقتی بیاد زندگیتون واقعا بهاری میشه2- هستی: چون واقعا هستی مامان و باباشه 3- باران: چون آدم یاد نعمتهای خدا که یکیش بارانه میوفته 4- فرشته: چون فرشته زندگیتونه
نرگس
2 اردیبهشت 93 23:01
سلام عزيزم با اجازه تون لينكتون كردم بانو. همه ى اسامى كه نام برديد زيبا بودن. مخصوصاً مرسانا و وانيا. البته كه هر يك از اين اسامى رو بر فرزند دلبندتون بذاريد ميشه بهترين و پرمعناترين كلمه در تمام دنيا بعنوان يه دوست نفس و جانان رو هم علاوه بر اسامى كه نامبرديد پيشنهاد ميديم. ماه هاى باقيمانده رو پيروز و موفق باشيد و سرشار از آرامش
صبا
4 اردیبهشت 93 18:46
سلام امکان نظر گذاشتن برا پست عروسی رفتن وجود نداره به سلامتی جاری عروس چه قدر مهمون هزار وخورده ای وای چه خرجی امشالله به سلامت بری و برگردی فالله خیرحافظا و هوالرحم الراحمین کاش برای من و گرفتاریهام دعا کنی
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:28
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
10 اردیبهشت 93 22:49
مبارکه خداروشکر که نی نی دار شدی تو دوران حاملگی خیلیا از روی حسادت آدمو عمدی ناراحت میکنن که رو بچه اثر بذاره خودتو ناراحت نکن بسپار به خدا حالتو درک میکنم بهم بسر باهم دوست بشم
♥مامان عطيه و بابا امير♥
12 اردیبهشت 93 19:47
من لینکوندمت
زهرا
22 اردیبهشت 93 17:17
عزیزم انشالله که خدا نی نی نازت رو حفظ کنه و سالم و صالح به دنیا بیاد فقط یه چیزی رو درگوشی به خودت بگم اینکه یکی از اولین حق هایی که فرزند به روی دوش پدر ومادرش داره اسم نیکوهستش حدیث داریم که روز قیامت حتی اگر کسی کار خوبی نکرده باشه دقیقه ی آخر ازش می پرسن اسمش چیه و بعد اگر نامش از ائمه و پیامبران بود،صاحب نام شفاعتش می کنند من به همین خاطر خودم تصمیم گرفتم حتماااااااا اسم دخترمو از القاب خانوم فاطمه ی زهرا س بذارم گفتم به شما بگم شاید دوست داشتید
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 22:17
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
hadis
1 خرداد 93 12:35
سلام خوبین معصومه خانوم؟من درحین وبگردی باوبلاگ شماروبرو شدم وای چقدرذوق دارین درکتون میکنم.وای سیمونی نی نیت قشنگ بودایشالاهمیشه خوش باشید.واسه منم دعاکنیدمامانم برام یه خواهربیاره خیلی بچه دوسدارم ازبس تک وتنها توخونم خسته شدم .چقدرخوبه مادربودن.من بااجازتون لینکتون کردم.همه اسماقشنگه وقشنگ ترینشون به نظرم آوین وآدریناهستن.دوستتون دارم هم شماوکوشولوتوشکمتون
مامانی دخمل بلا
3 خرداد 93 12:48
سلام معصومه جان خوب و مهربونم , مامانی نازنین کنجد خاله عزیزم خوبی ؟ بهتر شدی ؟ آرومتر شدی ؟ دختر گلت خوبه عزیز دلم . اینقدر به خودت فشار نیار و استرس به خودت نده گلم. برای دخترت خوب نیستا عزیزم . مراقب خودت باش دوست خوب من . نگران تو و دخملیمون بودم گفتم بیا یه کامنت بزارم عزیزم , دوستت دارم دوست نازنینم .