ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

هدیه سالگرد آشنایی

1392/9/12 15:01
نویسنده : معصومه
3,036 بازدید
اشتراک گذاری

7 آذر سالگرد آشنایی من و همسرمه 7 آذر سال 1386....سال خوب و روزهای خوبی بود خداروشکر که رسیدسم به 6سال تموم رسیدیم و وارد 7 سال شدیم این عدد هفت مقدسه برام هفت آذر و هفتمین سالگرد و ان شالله بارداری من امسال ان شالله

 

 

 

7..............7..............7..........7

 

این کفش ها رو من پسندیدم ولی نمیدونستم شوشو قصد خریدش رو داره سورپرایزم کرد خداییش گفت بپوش ببین خوبه پوشیدم کلی خوشم اومد ولی گفتم بذار باشه خرید عید تا اومدم بیام بیرون دیدم پولش رو داد و حسابش کرد 108 تومن بخدا راضی نبودم ولی بعدش ذوق کردم

 

 

اینم دسته شوشو که اتفاقی بوسیم و حواسم نبود رژ دارم که یهو دیدم این رنگی شد البته توی خونه ها نه تو خیابونای منوچهری  لبخند

دستت درد نکنه شوهر عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

ارلا
4 آبان 92 10:49
سلام دوست من اون وبلاگم تو نیلو وبلاگ مسدود شده نمیدونم چراااااااااین ادرس وب جدیدمه من تو لینکات هستم فقط ادرس لینکو عوض کن اینو بذار http://sadaf1000.blogsky.com/ فقط اومدی وبم ادرس وبتونم بذاری تا لینکتون کنم
ارلا
4 آبان 92 10:50
میشه رمز بدین
مادر منتظر
4 آبان 92 11:57
سلام معصومه جان مهربون نگران اون کامنت خصوصیت نباش . پاکش کردم ولی عزیزم هر چی زدم رمز رو پستت باز نشد . مراقب خودت باش خانومی. ممنون که میای پیش ما دوست خوب و باوفای من
عشق مامان و بابا
4 آبان 92 12:19
سلام عزیزم
میشه به منم رمز بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آدرست چی شد پس؟آدرس نذاشتی ها
مامان آوا
4 آبان 92 12:29
وای عزیزم مبارک باشه خیلی قشنگن الهی به شادی بپوشی خیلی خوش سلیقه ای معصومه خانوم الهی باردار بش وحالا حالاها نتونی بپوشی
مامان آوا
4 آبان 92 12:30
اتفاقا سالگرد ازدواج ماهم آذرولی نوزدهم سال 87
مامان آوا
4 آبان 92 12:31
سالگرد نامزدیتون هم مبارکککککککککککککککککککککککک
سولماز
4 آبان 92 14:54
منم اگه میشه رمز میخوام لطفا
مامان بردیا
4 آبان 92 17:46
منم رمز
ندا
4 آبان 92 17:55
منم رمز میخوامممممممممم
ارلا
4 آبان 92 19:49
عسیسم مرر30
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 9:04
عزیزم منم رمز
ندا
5 آبان 92 18:13
آخه چرا من نمیتونم رمز رو وارد کنم
ندا
5 آبان 92 19:20
نمیشه آخه مشکل چیه
سولماز
5 آبان 92 20:10
عزیزم خصوصی
ندا
5 آبان 92 20:49
اصلا نمیشه چیزی تایپ گرد
ندا
5 آبان 92 21:46
قربونت برم من. دستت درد نکنه امکانشو دادی بخونم. ایشاالله مبارکت باشه و به سلامتی بپوشی
مادر منتظر
5 آبان 92 22:48
سلام معصومه جان مهربون سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم خانومی. خیلی کفشای خوشگلی خریدی عزیزم. مبارکککککککککککککککککککک باشه. همسر مهربونت حسابی سنگ تموم گذاشته . امیدوارم به خوبی و خوشی و دل خوش ازشون استفاده کنی و هر چه زودتر نینی دار بشی . مراقب خودت باش خانومی .
بهار د
5 آبان 92 23:41
معصومهجون دارم خودمو جمع و جور میکنم زیاد اعصابم خورد شده این مدت برام دعا کن براا منم رمز بزار ببینم خصوصیتو گلی
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 آبان 92 9:19
ممنونم عزیزم بابت رمز مبارکت باشه عزیز دلم تصویر اخری خیلی زیباست عشقتون پایدار و سالگرد عشق اسمانیتون مبارک عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
6 آبان 92 9:54
سلام دختر لوس منم رمز میخوام
سلما
6 آبان 92 12:50
سلام منم رمز
مامان جانان و آوا
6 آبان 92 13:22
معصومه جان اگر دوست داشتي برام رمز بذار مطلبتو بخونم مرسي عزيزم!
مامان آوا
6 آبان 92 13:33
سلام خانوم خانوما خیلی کم پیدایی عزیزم خوبی؟ چه خبرا؟اوضاع .اخوالت چطوره؟
مامان آوا
6 آبان 92 18:29
من که دیده بودم عزیزم واست کامنت تبریکش هم گزاشتم گفتم انشالله با باردار شدنت دیگه نتونی بپوشی
مامان بردیا
6 آبان 92 20:54
باز نمیشه
زهرا
6 آبان 92 21:43
عزیزم مطالبه رمزدارتو نمی تونم بخونم یعنی نمی تونم رمز رو وارد کنم
زهرا
7 آبان 92 0:27
عزیزم رمزتو که برام گذاشته بودی ولی وارد نمیشه یعنی وقتی دارم رمز رو وارد میکنم اونجا چیزی نمی نویسه
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 4:38
الهی که من فدای اون دل پاک و بی ریات بشم ناز گلم منو برسام قلبا دوستت داریم امروز که به برسام میگفتم برای شما دعا کنه و میگفتم مامان جان برای خاله معصومه دعا کن میگفت "مصیم" و بعد میخندید و میگفتم دعا کن خدا یه نی نی مثل خودت به خاله معصومه جون بده و دستاش رو بالا میبره هر وقت میگم دعا کن بعد که دستاش رو برد بالا گفت "مصیم نی نی..." شاید باورت نشه......یعنی خشکم زده بود شاید فکر کنی دارم پیاز داغش رو زیاد میکنم ولی فکر نمیکنم هیچ چیزی تویه دنیا ارزش اینو داشته باشه که من بخوام خودم رو سر هیچی مدیون شما کنم این ماجرای منو برسام بود امروز در مورد شما خاله ی مهربون قربونت شم گلم که انقدر ماهی و با اینکه خودت دلت پر میزنه واسه نی نی داشتن باز هم میای و از نی نی های ما تعریف میکنی به خدا که خدا به خاطر همین بزرگواریتم که شده بهت یه نی نی ناز میده من مُرده شما زنده با تمام وجودم از خدا میخوام هر چی زودتر حاجتت رو بده خدای من شاهده وقتی نیست دعا کنم و یادت نیفتم چون میدونم چه حسی داری من به نوعی دیگه ی این حس رو تجربه کردم و البته مال من یه کمی هم وحشتناک بود خدا رو شکر مال شما به وخامت من نیست گل نازم ممنون از لطف و بزرگواریت به خدا دلم لرزید وقتی گفتی سر نذری تون دعام میکنی میدونم که دعای شما صد در صد بر آورده میشه گل نازم از خدا میخوام به حرمت جدم دامنت سبز بشه و طعم شیرین میوه ی دلت رو بچشی و از خدا میخوام پدر و مادر مهربونت رو برات حفظ کنه و انشاالله همیشه سلامت باشن و سایه ی پر مهرشون روی سر تو عزیز دلم باشم و از خدا میخوام همیشه زندگیت با همسر محترمتون همینطور خوب باشه و با اومدن یه فسقلی خوبتر از این هم بشه انشاالله گلم خدا میدونه که از الان واسه هر شب محرم برنامه دارم که چطوری و کجا از خدا بخوام بهت یه نی نی هدیه بده
مامان بردیا شیطون
7 آبان 92 16:17
سلام............ خوبی؟؟؟؟؟ چند وقت نبودم سرما خوردم نتونستم بیام نت..... امیدوارم سرحال باشی عزیزم.... رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 18:26
گل نازم الهی فدات شم خواهری انشاالله که همین محرم حاجت روایی تا من امسال حاجت خواهریم رو نگیرم ول کن نیستم به جون برسامم دارم از ته دل میگم و انشاالله به خودم و خدایی که اون بالاسر شاهده ثابت میکنم چقدر در این تصمیمم مصمم و جدی هستم و کوتاه بیا هم نیستم خدا اگه به من داده به خواهری گل منم باید بده منی که حتی لیاقت مادر شدن رو نداشتم ،تو عزیز من که واقعا لایقش هستی گل نازم رمز رو برات الان ارسال کردم خوشملم اگه میشه منم رمز میخوام
مامان خانومی
7 آبان 92 19:25
امیدزندگی هستش توام رمز بده
آی چیچک
7 آبان 92 19:51
بازم نمی تونم مطالبتو ببینم
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 23:32
من چرا نمی تونم رمز رو وارد کنم
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 1:18
گل نازم الان خصوصی که برام دادی رو دیدم برو خصوصیت رو چک کن
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 1:35
گل ناز و خوشگلم تو رو خدا منو ببخش خصوصیت رو الان دیدم شرمنده دیر جوابت رو ندادم نازگل مهربونم فدات شم خصوصیت رو چک کن کلی پر چونگی کردم برات منو ببخش سرت رو درد آوردم
رزیتا مادر آرمیتا
8 آبان 92 9:47
معصومه جونم با اجازه من شمارو لینک میکنم . دوست دارم عزیزم . راستی اگه ممکنه به من هم رمز بده ......
مهربان
8 آبان 92 12:01
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی بازم منتظرتم گلم
مادر منتظر
8 آبان 92 15:07
سلام معصومه جون مهربون و خوبم عزیزم ببخش که این روزا خیلی نیومدم بهت سر بزنم عزیزم. هم مهمون داشتم و وقتم خیلی کم بود و هم اینکه سر گیجه و تپش قلب دارم و باید استراحت کنم تا فشارم کنترل بشه. خودت خوبی عزیزم؟؟ حالت چطوره؟ بیا پیشمو بگو ببینم چی کارا میکنی این روزا دختر ؟ خودتم کم پیداییا . مادر و خواهرم دیشب رفتن و این چند روزه خیلی زحمت کشیدن . همش شستن و پختن و خونه تکونی کردن برام. هنوز نرفته دلتنگشون شدم و دلم گرفته . ولی خوب دوری همینه دیگه , چه میشه کرد عزیزم. امیدوارم حالت خوب باشه و سر حال باشی عزیزم. من و فاطمه جونی دوستت داریم .
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 16:40
ای وای.........یعنی کامنت هایی که دادم ثبت نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! گل نازم جواب خصوصی هات رو داده بودم آخه دیر دیدم خصوصی دادی واسه همین یه کم دیر جواب دادم ببخشید حالا امیدوارم کامنتم رو دیده باشی اگه ثبت نشده بگو که باز برذات سر فرصت بنویسم و بفرستم
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 19:02
الهی من فدات شم خیلی مهربونی نازگلم ممنون از محبتت خیلی خیلی دوستتدارم باورت نمیشه چقدر حرفات روم تاثیر داشته اشک تویه چشمم جمع شده دوباره میام پیشت الان اصلا نمیدونم چی بگم و چطوری قدر دان محبت هات باشم فقط خیلی ساده و صادقانه میگم خیلی خیلی دوستت دارم و همیشه ی همیشه به یادت هستم و خودم و پسرم آرزومند آرزوهاتیم مهربونم روی ماهت رو میبوسم
مائده
8 آبان 92 20:56
سلام ازطریق بی تو چه سخت باسایتتون اشناشدم میشه رمزوبه منم بدین


گلم آدرس نذاشتی
مامان حنانه زهرا
9 آبان 92 2:51
رمز بده گلم
ارلا
9 آبان 92 10:40
قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد
مائده
9 آبان 92 10:59
lovejojo366@gmail.comگلم اینم ادرسم ممنون
مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 11:13
خداوندا.... به دل نگیر اگر گاهی زبانم از شکرت باز می ایستد !!... تقصیری ندارد... قاصر است کم می آورد در برابر بزرگی ات... لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت در دلم اما همیشه ذکر خیرت جاریست !!.....
ارلا
9 آبان 92 11:34
سلام من که رمززززززززززززززززززززز داشتم چون زودتر به من دادی در ضمن اهنگ بلاگتم خیلی قشنگه
مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 11:35
مبارک باشه دستش درد نکنه
مامان حنانه زهرا
9 آبان 92 12:40
سلام مبارک باشه خیلی قشنگن خدا ایشالله شوهرامونو برامون نگه داره
مامان آوا
9 آبان 92 13:12
سلام عزیز دلم خوبی؟ چه خبر؟کجایی؟کم پیدایی ها!!!!!!!!
بهار مامانه برسام
9 آبان 92 16:12
گل ناز ِ مهربونم خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود فقط اومدم بگم دوستت دارم مهربونم و یه چیز جالب برسام یه عروسک داره که خیلی هم دوستش داره امروز دیدم بهش میگه " مَصی" و بوسش میکنه کلی بغلش کردم و بوسش کردم و در جا یادت افتادم و به برسام گفتم خیلی نامردی اگه همین الان که جفتی یاد خاله جونت افتادیم واسش دعا نکنی گلم من خواهر ندارم ولی اگه داشتم حتما همینقدر دوستش داشتم فدات شم منو ببخش اگه بلد نیستم چطوری باهات ارتباط برقرار کنم و منو ببخش که خودم انقدر سردرگم گمی هام هستم که گه گاه یادم میره چی به چیه............. الانم فقط و فقط اومدم بگم دوستت دارم و به یادتم نازک من و آرزومند آرزوهاتم
بهار مامانه برسام
9 آبان 92 16:14
گل ناز ِ مهربونم خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود فقط اومدم بگم دوستت دارم مهربونم و یه چیز جالب برسام یه عروسک داره که خیلی هم دوستش داره امروز دیدم بهش میگه " مَصی" و بوسش میکنه کلی بغلش کردم و بوسش کردم و در جا یادت افتادم و به برسام گفتم خیلی نامردی اگه همین الان که جفتی یاد خاله جونت افتادیم واسش دعا نکنی گلم من خواهر ندارم ولی اگه داشتم حتما همینقدر دوستش داشتم فدات شم منو ببخش اگه بلد نیستم چطوری باهات ارتباط برقرار کنم و منو ببخش که خودم انقدر سردرگم گمی هام هستم که گه گاه یادم میره چی به چیه............. الانم فقط و فقط اومدم بگم دوستت دارم و به یادتم نازَکِ من و آرزومند آرزوهاتم
مامان بردیا
9 آبان 92 16:25
عزیزم اصلا اون قسمتی که باید رمزووارد کنم فعال نیست
مامان بردیا
9 آبان 92 16:26
دلم برات تنگ شده...هیچی همنمیشه خوند.....
مامان بردیا
9 آبان 92 16:45
وای..........راحت شدم.....سالگردتونمبارک.ایشالا همون طور که توی دلت امسال مامان بشی...کفشت خیلی قشنگه.دست شوهرت درد نکنه.مبارکت باشه.به سلامتی بپوشی.امیدوارم همیشه خوش وخوشبخت باشید
ارلا
9 آبان 92 20:16
عزیز این وبم که تونیلوبلاگه رو حذف کن ازتو پیوندات
نیلوفر
9 آبان 92 20:19
مبارک عزیزم
ارلا
9 آبان 92 20:29
الان عکسی براتو میفرستم تا بدونید کدوم حذف کنید
مائده
9 آبان 92 22:34
mobaraket bashe golam be salamati beposhi
ارلا
10 آبان 92 11:05
سلااااااااااااااااااااااام خوشمل خانوم درمورد پیشنهادم فکر کردی
مامان اهورا
10 آبان 92 11:55
سلام عزیزم.ممنون که بهم سر زدی خوشحالم میکنی با دوباره اومدنت.انشاالله که زودتر مامان بشی واست دعا میکنم
ارلا
10 آبان 92 12:38
سلام پیشنهاد نیست ازت خواهش کردم یه عکسی از خودتون بذارین تا ببینمتون اخه خیلی کنجکاوم
بهار د
10 آبان 92 22:32
ممنون عشقم سالگرد اشناییتون مبارک ایشالله با اومدن نینی روزهایه خوبتر و قشنگ تری رو داشته باشید براتون بهترین ها رو اگه قابل باشم از خدا میخوام
ارلا
11 آبان 92 9:35
خصووووووووووووووووووصی
مامان یزدان
13 آبان 92 7:14
انشاالله همیشه به شادی بپوشی عزیزم. آرزوی خوشبختیتون رو دارم. عزیزم با افتخار لینک شدی.
الناز
20 آبان 92 12:48
سلام.اینجا وبلاگ معصومه جونه؟ اگه آره بالاخره از وبلاگ رویا جون تونستم وبلاگتو باز کنم. فکر کنم درست اومده باشم. پس چرا اسمت نیست؟
الناز
28 آبان 92 9:59
ما دی 86 آشنا شدیم.87 عقد کردیم و 88 تشریف آوردیم زیر یک سقف. تقریب وصال ما و شما همزمان بوده. مشکلتون چیه؟ یعنی چهار ساله منتظر هستید؟ انشاالله زودی بچه دار شی و دل خودت و آقاتون شاد شه.