ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

سجاده عشق

1392/6/22 0:18
نویسنده : معصومه
2,965 بازدید
اشتراک گذاری

نماز مغرب رو خوندم و بینش با نماز عشا یادم افتاد که چه حالی داره با این سجاده نماز خوندن و عاشقی خدارو کردن

اونم سجاده ای که تشکیل شده از

چادر عروسیم

سجاده هدیه باباجون از حج تمتع و عطر و کلاه حج بابا جونم

روسری هدیه مادربزرگم از کربلا و تسبیح مادربزرگم

خدایا اینهمه سعادت توی یه ذره سجاده و من بیخبر از این سعادت از این همای رحمت

ممنونم خدایا انقدر بهم بچه ندادی تا به تو رسیدم هنوزم نرسیدما ولی میرسم قول میدم حالا اگه فرشتمو بدی دیگه با داشتنش به تو برسم

این دعای زیارت عاشورا که کنارشه همه این ها یعنی آرامش من خدارو دارم پس هیچ شیطان و شری به من نزدیک نمیشه و اگرم بشه سرنگون میشه خیلی زوده زود خدایا ممنونم از اینکه خودت رو به من دادی

با این سجاده وقتی به نماز می ایستم به یاد همتون هستم اگه لایق باشم

به یاد حنانه و سمیرا ***********به یاد لادن و شروین و آذین**********به یاد ریحانه و پارسا*********

به یاد بهار عزیزم بهاردددد*******به یاد بهارخانووم*********به یاد حلما و مامانش******به یاد کمیل و کیان و خاله شون*******به یاد بردیا شیطون و مامانش*******

به یاد بردیای خودم*********

به یاد بردیا جون و مامانش دوسته خوبم*********به یاد ثمره جونم*******به یاد فاطمه کوچولو که تو دل مامانشه از وبلاگ دختر بلا***********

سحر جونم*******ندا جونم*****حامی جون و بابای مهربونش********بهراد عزیز و مامانیش*********حدیث جون عمه اش**********

به یاد همتون هستم همتون حتی اگه اسمتون یادم رفته بیارم شرمنده ام ازتون و من همیشه جمعا دعاتون میکنم اگه لایق باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آراتمیس
19 شهریور 92 8:59
سلام عزیزم. انشاالله به زودی خبر مادرشدنتو بهمون میدی! صبور باش و در انتظار زمان بمان. باغبان اگر باغ خود را غرق آب هم کند... درختان خارح از فصل خود میوه نمی دهند!
ریحانه(مامان پارسا)
19 شهریور 92 13:57
قربون اون همه محبتت عزیزم دوستت دارم هزار تا التماس دعا....
مادر منتظر
19 شهریور 92 14:02
سلام معصومه جان عزیزم خیلی ممنون به وبلاکم اومدی. نمیدونی از دیدنت چقدر خوشحال شدم. بازم منتظرت هستما . حتما به دیدنم بیا. این پستت رو هم که خوندم خوشحالیم بیشتر شد . ممنون سر نمازت من و فاطمه جونی رو فراموش نکرده بودی و دعا کرده بودی. برای سلامت و سعادت فاطمه , حتما بیشتر دعا کن . تو دلت پاکه و به خدا نزدیکتری عزیزم. این از حسنهای توست که اینقدر به فکر بقیه هستی سر نماز و برای دیگران دعا میکنی که از خصوصیات خانوم فاطمه زهراست. چه سجاده با صفایی داری. خوش به حالت که این حال خوب رو با خدا داری . همنطوره که میگی تا خدا رو داری از همه شرها و از شر شیطان رجیم دوری. موفق باشیییییییی عزیزم
مامان بردیا شیطون
19 شهریور 92 16:46
سپاس................ ایشالا به حق 5تن حاجت روا بشی عزیزم یادت باشه ناامیدی از درگاه حق کفره.. پس ناامید نشو و نباش ایشالا یه روزی به همین زودیا اینجور ببینمت
مامان بردیا
19 شهریور 92 18:12
وای خانمی خوبی...چقد خوشحالم که دعام میکنی.منم دعات میکنم.ایشالا به آرزوی قشنگت میرسی
مامان آروین
20 شهریور 92 4:46
سلام دوست عزیز و مهربانم . مرسی از اینکه پیشمون اومدی و نظر زیباتونو برامون به یادگار گذاشتید . ایشالله با این دل مهربووووووونی که داری به زودی زود خدا حاجتتو بهتون می ده وخوش خبر می شید . با اجازه من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم مارو لینک کنید . صمیمانه براتون آرزوی بهترین بهترینهارو دارم
ساچلی
20 شهریور 92 11:29
داشتم عکسها رو می دیدم تا برسم به نوشته هات که صبر اومد صبور باش خواهرم
bahar
20 شهریور 92 12:12
mersi ke doam mi;oni manm u ru doa mikonam har che zod tar maman shi
آراتمیس
20 شهریور 92 12:58
مادر منتظر
20 شهریور 92 15:02
سلام معصومه جان عزیزم خوبی؟ حالت چطوره خانومی؟ وبلاگ بردیا کوچولو پسر جاریت رو رفتم و سری زدم. پسر خوشگل و قشنگیه . خدا حفظش کنه عزیزم. امیدوارم و آرزو دارم که به زودی خدا یه پسر خوشگل یا یه دختر نازنازی بهت عطا کنه و عکس نینی خوشگل خودتو راحت و بی منت توی وبلاگت بزاری عزیزم که خدا دهنده بیمنته . این ما آدمها هستیم که اگر خدمتی هر چند ناچیز برای کسی انجام بدیم تا همیشه منت اون رو روی سرش میزاریم و کلی ادعامونه که البته اینم از ضعف ماست در مقابل بزرگی و رحمانیت خدا. . هر چی میخوای از خدا بخواه که دهنده بی منته و بی هیچ منتی نعمتهاش رو در اختیار ما گذاشته. من نمیدونم بین شما ها چی گذشته و هیچ قضاوتی هم نمیکنم ولی اگر میتونی و با اعتقادی که از تو سراغ دارم و ایمانی که به خدا داری , تو ببخش و کوتاه بیا , چون اگر کسی دلی رو واقعا بشکنه و بخشیده نشه معلوم نیست قراره چی براش در نظر گرفته بشه در آینده از جانب خدا . اگر میتونی به خاطر خدا تو ببخش که خدا هم این کارت رو بی اجر و مزد نخواهد گذاشت و حتما توی رسیدن به آرزوت یا در مواقع سخت زندگیت کمکت خواهد کرد به خاطر این گذشت. این از ضعف ما آدم بزرگاست که برای انتقام یا کینه جویی یا به هر دلیلی بچه هارو وارد بحثامون میکنیم. وگرنه که بچه ها پاک و معصومن و دور از کینه و دشمنین و قدر محبت خالصانه و پاک رو میدونن. من مطمئنم که بردیا کوچولو هم قدر محبتای زن عموی مهربنوش رو که حتما خالصانه بوده رو میدونه و فراموش نمیکنه. محبت خالصانت رو به بردیا ادامه بده بچه ها بیشتر اوقات از ما بزرگترها بهتر قدر میشناسن و محبت خالصانه رو میشناسن. مطمئن باش بردیا کوچولو هم به تو محبت خواهد داشت عزیزم. بابایی و مامانیشم به خاطر خدا ازشون بگذر و ببخش. تو که دلت اینقدر پاک و مهربون و بزرگه. بازم خیلی پر چونگی کردم. عجب دوست پر چونه ای داریا راستی اگر دوست داشتی یه نظر خصوصی برام بزار و راجع به مشکل بارداریت برام بگو شاید بتونم از تجربیاتم برات بگم . بازم پیشم بیا. بیصبرانه منتظرتم
همدرد
20 شهریور 92 16:35
سلام عزیزم. برات دعا میکنم. ولی بدون که بچه همچین آش دهن سوزی هم نیست. مگه ما برای پدر و مادرمون چه کاری تونستیم بکنیم؟ خودتو آزار نده. برو دنیارو بگرد و کیف کن. آدمهای جدید رو بشناس و باهاشون آشنا شو
ثمره
20 شهریور 92 23:01
خیییییییلی مهربونی معصومه جونم... ممنون که بیادم هستی عزیزم... ایشالله بزودی از لیست انتظارخارج بشی...
مامان خانومی
21 شهریور 92 10:00
سلام عزیزم خوبی؟ راستی تو زنجان زندگی میکنی؟ خیلی دوست دارم اگه زنجانی بیای با هم دوست بشیم منم تو زنجان زندگی میکنم ولی اینجا غریبم البته ترکما زود بییییییییییییییییییییییییییییییییییییا
مادر منتظر
21 شهریور 92 12:37
سلام معصومه جان عزیزم ممنون بازم به وبلاگمون اومدی خانومی. همیشه از دیدنت خوشحال میشم. حالت خوبه؟ امیدوارم خوب خوب باشی. یه نظر خصوصی برات گذاشتم . مراقب خودت باش خانومی مهربون
فاطمه
5 آذر 92 13:52
سلام نمیدونم چه جوری شد رسیدم به این وب و شروع کردم به خوندن دردل های یک منتظر مثل خودم. خواستم بگم که زیبا مینویسی منم 2سال و نیم میشه که منتظر البته یه بار تجربه تلخ یه سقط رو داشتم. فکر میکنم به آخر خط رسیدم دیگه دلم نمیخواد برم دکتر ایشالله که به زودی خدا به همه مون اولاد سالم و صالح عطا کنه.