ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

اسباب کشی

1392/6/22 0:16
نویسنده : معصومه
2,454 بازدید
اشتراک گذاری

 پاطی بود کلی اسباب با کمک برادرشوهرم اینا جابجا شد و آوردیم به سمت خونه جدید  tv displays white noise interference pattern animated gif زمان داشت به سرعت میگذشت و من هیچ کاری نکرده بودم و وسایلم اکثرش کارتون نشده بودن و خیلی عجله ای و به سرعت شب ٢١ خرداد اومدیم خونه جدید رو شستیم و پاک کردیم البته یه خانم خیر ندیده ای زندگی میکرده که حسابی به اوضاع خونه ر......ه بود والله افتضاح بود همهhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپچی قاطی از وصل کردن آنتن و ست تاپ باکس و تلویزیون و

two disc cd changer animated gif و غیره و کلی کار دیگه باید انجام میدادم شستن پرده ها توی اون خونه و آوردنشون به اینجا و خلاصه کلام اینکه حدود دو روز طول کشید تا من بتونم جابجا کنم مختصر و روز ٢٣ خرداد لک بینی شروع شد که تبدیل به پ شد و خلاصه چشمتون روز بد نبینه ٢٤ خرداد هم باید میرفتم انتخابات و با اون حال و اوضاع که یه هفته بود داشتم جمع میکردم چند روزم باز کردن و چیدن وسایلا و حالا خونریزی و سرپا موندن توی انتخابات و شب بیداری توی حوزه و فردا شب برگشتن به خونه کلا امون من رو برید بعد از برگشتن هم جارو کشیدن

 و پاک کردن شیشه ها و وسایلا و اتو کردن کلی لباس که کرده بودم توی چمدون

خلاصه بعد از تموم شدن کارا رفتم بیرون یه دست جیگر گرفتم گوسفندی دلتون نخواد جاتون سبز و حسابی خوردم تا جبران شه آخه من کم خونی هم دارم  و به خاطر همین نباید زیادی خون بدنم کم شه و خسته شم و خلاصه اینکه جابجا شدیم به سلامت و صحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شروین و آذین عزیز
12 تیر 92 18:31
اباب کشی هم که به سلامتی انام شده.خدا و شکر راستی خانومی شما کدوم منطقه ساکنید؟
مامان بردیا(عالمه)
15 آذر 92 21:50
منم میخواستم سوال مامان شروینو بپرسم جواب ندادی شاید خوب دوست نداری جواب بدی