ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

بدون شرح 1

1392/6/22 0:18
نویسنده : معصومه
2,646 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا من دیگر خسته تر از همیشه ام ....بسه خدا جون قربونت برم این همه حرف شنیدم میخواستی ضایم کنی و طاقتم رو بسنجی خدایا طاقت ندارم اشک ندارم توان ندارم هزینه ایی هم برای درمان ندارم خدا چقدر آزمایش تیروئید و سونوگرافی و غیره خدا این حس رو توی این عکس ببین خدایا تشنه این احساسم مهربون همه میگن بسه دیگه پنج سال شد بیار دیگه فک میکنن نمیخوام خیلی ها میگن نمیشه آخی....................خدایا من بنده ام نه خدا که داری منو با خدایی خودت آزمایش میکنی خدایا من اگه ازت میخوام چون داری خدایا من زیثاد خواستم یا خیلی کمتر از مادر شدنم خدایا اگه قرار بود بسوزم و پدر و مادرمم با من بسوزن چرا منو آفریدی خداجونم من با شوهرم خوشبختم اما این نازایی داره منو از بین میبره از تمام اوناییکه بچه دارن دارم بیزار میشم مخصوصا نزدیکان که با حرفاشون آتیش میگیرم خدایا پولی نیست بخرم درست کردنی نیست درست کنم حتی من اعتقاد دارم درمان هم جواب نمیده تا نخوایی بگو گناهم چیه مشکل کجاست تا به اون قسمت برسم و ترمیم کنم خدایا من از خودم هم بیزارم آدمی که به سوسک و قورباغه و ملخ هم نمیرسه بابا زاییدن هم هنره؟همه بچه دار میشن اما من/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خدا جون منو دریاب یا بده سالم و صالح و یا منو هم بکش دیگه نمیخوام تو جمعی برم که دست خالی برم و بچه نداشته باشم خدایا منو دریاب

ببین خدا جون توروخدا ببین من چیکار کنم این عکس ها آتیشم میزنه

بعضی وقت ها ایمانمو از دست میدم و میگم کاش اگه خدا صدامو دوست داره نمیده ازم بدش بیاد بعضی وقتها میگم اینهمه عرق خور و کفتر باز و دختر باز و ج  ن   د   ه  که بچه دارن کاش منم سالم نبودم کاش منم ایمان نداشتم شاید خدا بهم میداد بعد به خودم میام که خدایا بببین به چه روزی افتادم و چیا میگم من خدایا چه کنم دلگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
18 شهریور 92 0:04
ممنونم عزییییییییییزم الهی به حق همین روزهای عزیز خدا دامن همه ی اونایی که آرزوی فرزند دارن رو سبز می کنه عزیزم "شک نکن" نذر کن ایشالله تا سال دیگه اگه نذرت ادا شد اول بیای به من خبر بدی بعدشم یه سفره ی کوچولو بندازی تو خونت و به دخترای جمعت چادر نماز هدیه بدی این نذر و خیلییییییییی ها کردن و دیدم که خدا دلشون رو شاد کرد عزیزم
مامان حلما
18 شهریور 92 0:29
سلام مامان آینده از این که به ما سر زدی ممنونم .از خدا میخوام به زودی نی نی بیاد تو بغلت.اصلا نا امید نباش خود خدا تو قرآن گفته بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را.بعضی از مواقع ما باید صبر کنیم تا خدا نعمت بهتری را به ما ببخشد باز هم میگویم ناامید نباش ایشاالله به زودی مامان میشی .با اجازه لینک میشید.
ثمره
20 شهریور 92 22:47
سلام معصومه جونم... امیدت بخدا باشه عزیزم... وفقط فقط بگو خداایا هرچی ه بصلاحت هست را برایت رقم بزنه... کاری به حرفای مردم نداشته باشه میدونم سخته... ولی با توکل به خدا همه چی درست میشه