ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

میگم چرا چند روزه تهوع و حال عجیبی دارم؟؟؟؟؟؟؟

1392/7/11 11:10
نویسنده : معصومه
5,125 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم خدا از این چیزی که توی دلم گذاشتی بخدا پره عشقم...........................

خدایا چند وقته حالم خوش نیست بیقرارم تهوع دارم غذا نمیتونم بخورم از خودم دلگیرم ولی هرچه فکر میکنم به چیزی نمیرسم و نتیجه ای نمیگیرم ..........................................

خدایا من پریود شدم....آره 28 همین ماه.وچند روزه نماز نمیتونم بخونم امروز که اذان میگفت یه آرامشی به جونم و دلم نشست که از تعجب موندم خدایا این آرامشه گم شده برای تو بوده؟برای نماز؟برای خلوت کردن با توی نازم؟خدایا این عشق که توی دلم من گذاشتی یه عشقه بزرگه .....واسه این عشق که توی وجود و نهاد من گذاشتی ازت سپاسگزارم.خدایا تنهام نذاری میمیرم.میبینی هرجا کم میارم میگم خدا.؟دیدی؟

حتی وقتی باهات قهرم هی میگم خداجون.خداجون خستم.خداجون گشنم.خداجون ای داد.خداجون شکر.خداجون شکر.خداجون درد دارم.خدای مهربونم دوستت دارم.لحظه هایی که کسی نمیتونه با من باشه تو هستی .قدرتمند من.وقتی با توام دشمنی ندارم اصلا کسی اندازه و درشان تو نیست که باهات مقابله کنه.عزیزم خدای خوبم همه رفتن مسافرت برگشتن.اونایی ه نرفتن کار دارن و مشغولن.اونایی که بچه ندارن پول دارن رفتن تا میکرو کنن.اونایی که بچه دارن با بچه هاشون مشغولن.بعضی ها به خونه مادرشون نزدیکن و من نه پول دارم نه نزدیکم ونه بچه دارم و نه کار دارم  اما تورو دارم که یادت میفتم و امیدم توی وجودم ریشه میزنه.خدا مگه میشه تو باشی و آرزویی سربسته بمونه و برآورده نشه و من برای همیشه به آرزوهایی قشنگم نرسم.؟میشه نه ابدا نمیشه.عزیز مهربونه من ، من برای تو میمیرم

خدایا تورو به بزرگیت قسم قفس فرشته منو بشکن بفرست بیاد قول میدم که یادم بمونه این محبتت و قدرنشناسی نکنم خدایا یه نی نی کوچولوی خوش صیر و خوش صورت بفرست برام قول میدم تو راه رسیدن به تو تربیتش کنم یکی صالح میخوام و سالم خدایا اگه این دوتا نمیشه نمیخوام.

خدایا منو ببین.خودت گفتی کتب علی الرحمه.وقتشه بخدا یه نظری نیم نظری به من کنی راه دوری نمیره ها قربونت برم...........................................................................................................

خدایا دستمام طاقت ندارن بنویسم اصلا تا اینجاشم لطف تو بوده نه ناهار خوردم نه میان وعده دارم از ظعف میمیرم و برای شام هم چیزی نذاشتم با این داروهای قوی دارم از پا درمیام بخدا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

بهاره د
1 مهر 92 19:03
معصومه جون عشقم قالب جدید مبارک ایشالله این دلتنگی ها هم تموم میشه و زندگی روزیه خوشش رو بهمون نشون میده برات بهترین ها رو میخوام منم دوستت دارم مهربونم قوی باش هرچند من دیگه تحملم تموم شده
مادر منتظر
2 مهر 92 12:17
سلام معصومه گلم برات کامنت خصوصی گذاشتم. مراقب خودت باششششششش .
آراتمیس
2 مهر 92 13:02
سلام عزیزم. خدا رو شکر که به این حس قشنگ رسیدی... مراقبش باش و از دستش نده! زندگی... حس غریبی ست که تنها باران راز آن می داند ؛ زندگی... شوق رسیدن به همان فردایی ست که نخواهد آمد. تو نه در دیروزی و نه در فردایی، ظرف امروز پر از بودن تو ست. مراقب خودت باش
آراتمیس
2 مهر 92 13:04
راستی عزیزم ممنون که لیتکم کردی شما هم لینک شدی تو وبلاگم
مادر منتظر
2 مهر 92 13:11
سلام معصومه جون خوبم ممنون که اومدی و منو دعوا کردی حق با تو هستش عزیزم . حکمت خدا چیزی نیست که بتونیم راجع بهش قضاوت کنیم ما آدمها. حتما در هر چیزی صلاح و مصلحتی هست. من نباید دوست بدی برای تو و مامانی بدی برای فاطمه باشم. البته دوست داشتم باهات درد دل کنم و الا خودت میدونی که من چقدر عاشق فاطمه کوچولوم هستم . سعی میکنم بیشتر به فکر فاطمه جونیم باشم و دیگه فکر و خیال نکنم خاله جون مهربون . حالا بگو ببینم رفتی چیزی بخوری یا نه؟ منتظرمااااااااااااااااا؟
مادر منتظر
2 مهر 92 14:55
سلام خانوم گل مهربون خوشحالم کردی که رفتی و غذا خوردی. میوه هاتم بخور حسابی. مراقب خودت باش حسابی من و فاطمه جونی خیلی دوستت داریم خاله جون ببینم چی کار میکنیاااااااااااااا .حسابی خودتو تقویت کن
زهره ( مامان نازنین زهرا)
2 مهر 92 17:08
معصومه جان غصه نخور خدا بهتر از هرکسی صلاحت ومیدونه. بسپار خودش. تو که انقدر باهاش رفیقی اول که واسه من هم دعا کن چون که میدونم دلت خیلی پاکه. بعدش هم به خدا اعتمادکن از ته دل.
مامان بردیا شیطون
4 مهر 92 8:35
مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند. به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند *************************** پس امیدوار باش........ ************************* مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند. به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند *************************** ********************** زندگی مثل "پیانو" است... دکمه های سیاه برای غم ها... و دکمه های سفید برای شادی ها... اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سیاه وسفید را "با هم" فشار دهی...! ******************* پس زیاد فکر نکن و خودت رو فقط به اون بسپار گاهی اصرار بر چیزی که حکمت خداست برای ما مصلحت نیست پس به حکمت خدا اطمینان کن و صبور باش
کزت بانو
4 مهر 92 12:10
سلام بانوی مردادی عزیزم میگن نماز جعفر طیار برای براوردن حوائج خیلی مفیده ، با مداومت در خوندن این نماز امیدوارم به خواستتون برسین و خدا بهتون یک نی نی خوشگل سالم هدیه بده دعا میکنم اگر قابل باشم
مامان هدیه
4 مهر 92 18:40
ایشالا به زودی به مراد دلت برسی
ولی توروخدا به خودت برس اینطور نمیشه باید قوی باشی تا وقتی نی نی هم اومد ضعیف نشی


فدای تو بشم حتما باید به خودم برسم قربون محبتت دختر نازتو ببوس
مامان آوا
5 مهر 92 16:34
سلام عزیزم امیدوارم که خوب باشی.نگران حالت شدم خوبی .معصومه جان عزیزم بخدا زن داداش منم 11سال بچه دار نشد خواهرم 5 سال بچه دار نشد اینقد دم از ناامیدی نزن با این دکترهای پیشرفته و و داروهای مشگل گشا چرا اینقد دلشکسته ای؟به خدا نگو مشگل بزرگ دارم به مشگل بگو خدای بزرگ دارم به امید روزهای خوب وخوش در آینده

ممنونم عزیز دلم که اومدی بهم سر زدی عزیزم

مامان بردیا
5 مهر 92 22:37
سلام معصومه جون.خوبی؟چقد زیبا نوشتی.به احساس لطیفت حسودیم شد.واقعا مگه میشه خدا باشه و یه آرزوی زیبا سربسته بمونه.به آرزوت میرسی عزیزم.اینقدر خودتواذیت نکن به خودت برس و مواظب خودت باش.
مامان بردیا
5 مهر 92 22:38
گلم مطمین باش هر چقد هم سرم شلوغ باشه تورو فراموش نمیکنم


قربونت برم بزرگواری
مامان بردیا
5 مهر 92 22:38
ریحانه(مامان پارسا)
6 مهر 92 11:13
سلام دوست جونم.
آخه داشتیم دوست جونم وای که چه قدر دل نازک شدی عزیزم ،به خدا یه چند وقتیه که خیلی سرم شلوغه میبینی که اصلا وقت نمیکنم وبلاگ پارسا رو آپ کنم با هام قهر نکن تو رو خدا دوست گلم خیلی خیلی دوستت دارم بی نهایت.....
با آرزوی بهترینها برایت ...


ببخشید که یهو عصبی شدم.ولی آدم از همه که انتظار نداره از معدود آدمایی انتظار داره که دوستشون داره پارسا گلی رو ببوس
مامان حنانه زهرا
8 مهر 92 13:47
قربون این احساس قشنگت عزیزم.ایشالله به هرچی تو دلته برسه
ریحانه(مامان پارسا)
8 مهر 92 14:13
معصومه جونم ازت خیلی دلخور شدم معلومه که میدونم شما همون زن عموی مهربون بردیا گلی هستید در مورد من چی فکر کردی خانم فکر کردی خیلی حواس پرتم نه عزیز دلم من خیلی هم دوستت دارم مطمئن باش و همیشه هم برات دعا میکنم چه دوستم داشته باشی و چه نداشته باشی
رزیتا مادر آرمیتا
8 مهر 92 20:04
الهی قربونت برم عزیزم توکلت به خدا باشه . یک کم صبور باش . خدا خودش میدونه کی بهت یک نی نی کوچولو بده . سعی کن این روزهای قشنگ عمرتو با همسرت بگردی و خوش و بگذرونی ، یهو یک روز میبینی نی نی اومده و توراهه . فقط باید قول بدی این همه استرس و از خودت دور کنی و بهش فکر نکنی . دوست دارم و از خدای مهربون میخوام به آرزوی دلت برسی .
ریحانه
8 آبان 92 23:04
سلام معصومه خانم من اولین باره که ب وب شما اومدم.خیلی خوب با خدا حرف میزنید قلم خوبی دارید.خواستم بگم منم تا ی ماه پیش ازخدا نی نی میخواستم (البه الانم می خوام) تا اینکه پریودیم عقب افتادبیبی چک زدم مثبت بود باورم نمیشد رفتم آزمایش اونم مثبت بود .هنوز تو همین حال و هوا بودم که لکه بینی و بعداشم پریود شدم.نفهمیدم چی شد خیلیییی ناراحت شدم .ولی بعد گفتم راضیم ب رضای خدا.خیلی دوست دارم بیشتر باهاتون اشنا شم.براتون دعا میکنم اگه لایق باشم. شما هم برام دعا کنید.

چرا آدرس نذاشتی دوسته من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چه اتفاقی پراز حکمتی خدا خودش میدونه که کی و کجا و چی باید بشه چی باید نشه