ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

عشق

1392/6/27 19:27
نویسنده : معصومه
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا فاطمه معصومه

حرم حضرت معصومه؛ قم؛ عکس از مصطفی معراجی

میلادت مبارک

 

سلام بانو سلام خانوم  سلام سرور منم معصومه هم نامت هم دینت هم کیشت هموطن خانوم نگی غریبی خانوم نگی تنهایی خانوم بی کس نیستی بخدا ما هم کنیزاتیم و شوهرا و پسرامون نوکراتن 

خانوم گدایی به من میاد نه؟اونم گدایی در خونه شما؟خانوم به خانومیت قسم بذار منم قاطی خانوما شم 

خانوم من برای اولین باره که اسم خودمو اول آوردم شرمنده

خانوم تو حرمتت پیش برادرت امام رضا که قربونش برم زیاده خانومم سرورم شما عمه امام جوادی همون که از بابش هرکی وارد بشه دیگه نیازی نیست امام رضا رو قسم بده بانو جان شما به یهودی حاجت میدید به کلیمی و مسیحی و ارمنی و حتی یه کافری با عشق شما دلش میرزه و بخشیده میشه خانوم جون

من --بهار خانوم---- بهارد --- ثمره ---مامانی منتظر---و تمام دوستام یه آرزو داریم اونم اینه که زیر لوای اسلام با منت شما دامنمون سبز شه زیاده؟واسه شما سخته؟نگید که من باور ندارم که واسه معصومه امام رضا برآورده کردن حاجت سخت باشه.......

بانو میدونی کجا زندگیمون رو شیرین کردیم و رفتیم ماه عسل،حرم داداش بزرگوارت امام رضا..میدونی اومدنی چطوری وداع کردم با داداش مهربونت ؟گفتم دفعه دیگه که میام زیارتت آقاجون سه چهارتا حاجتمو بده و بطلب وگرنه نه...........چه حرفی زدم اما حالا که فکر میکنم حاجاتم یکی این بود دفع بعد که میام شوهرم درسشو ادامه داداه باشه و حالا شده یکی دیگه اینکه واسه شوهرم کار خوب پیدا شده باشه و استخدام شه اونم شده و حالا شوهرم استخدام آموزش و پرورشه و یکی دیثگه خواستم اونم بچه بود اولاد سالم و صالح  که هنوز نشده و یه خونه و یه وسیله شخصی از خودمون هنوز سه تا مونده و آقای با وفای من آقای خوش قول من میخواد اونا رو هم بده بطلبه خانوم برادرت باوفاس و تو هم خواهر همین برادری خانوم یکی از النگوهامو نظرت کردم وقتی نظر داداش علیمو قبول کردی که هم نام برادرته زنداداشم النگوشو هدیه کرد به شما بابت عنایت شما بهشون.همونجا نیت کردیم منو زنداداشم که یکی از النگوهای من هم هدیه شما بشه دفعه دیگه بچه من رو بغل کنیم ببریم بدیم محل نذورات حرمتون

خانــــــــــــــــــوم توروخدا توررضا تورو جواد قبول کن نیتمو خانوم به کی بگم من شیعه ام بخدا صدام چرا نمیرسه من تشنه بارداریم خدایا من تشنه لحظه ریشه زدنم

 

 

السلام علیک یا مولای یا رضا 

 

میلادت مبارک

سلام آقای مهربون من------آقا جون منم معصومه هم نام خواهرتون و برادرم هم نام  شماست  ما کلا ارادت داریم یکی دو روز از زندگی مشترکمون نگذشته اومدیم سراغتون بعد از اون نیومدیمپابوستون که گفتم با شما چه عهدهایی بستیم و داره یکی یکی برآورده میشه همشون قربونت برم که چقدر آقایی و من ضعیف بهانه جویی میکنم تو داری میدی و دادی نداشته های منو و من از یاد بردم که همین ها رو نداشتم و در حسرتش بودم

آقا نیت کردم بیارم بچمو ببندمش توی ایون طلات بیارم بذارم زیر پنجره فولادت و بگم آقا دادی ممنون قربونیته و فداته آقا قربون صفای حرمت غلط کردم گ ه خوردم ببخشید ندونم کاری کردم که عهد کردم تا برآورده شدن حاجتام نیام آقا بطلب که خستم تو بخوایی پول و جاشو جور میکنی بخدا من اشتباه کردم بطلب آقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا شیطون
6 مهر 92 13:20
ایشالا به مراد دلت برسی خواهرم..



اگه لیاقت کلمه خواهرو داشته باشم>>>>>>>>>>>>>
ممنونم عزیزم بردیا جونمو ببوس من خیلی دوستت دارم
رزیتا مادر آرمیتا
9 مهر 92 8:01
عزیز دلم نوشته هات خیلی سوز دارند . امام رضا و خواهرشو قسم میدم به حق این سوز دل شکسته مراد دلتو بدن . آمیــــــــــــــــــــــــــــــن
مامانی
17 خرداد 93 11:55
توفیق الهی قسمتتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم