ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

سلام خدا

1392/6/18 11:08
نویسنده : معصومه
2,671 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا مهربون خدای من تو که با وفایی تو که بر خودت رحمت رو واجب کردی یادته پارسال من بیچاره و عاجز همش میومدم در خونت و در میزدم چه اشکایی ریختم شبای احیا اما باز شایسه و بایسته نبود تا منو به آرزوم برسونه این اشکا

خدایا مبادا ساله دیگه ماه رمضونم بیاد و دستای من از خوندن قرآن و دعاهای سر سفره افطار بی نصیب باشه نه خدایا طاقت ندارم که خدایا تا کی باید سگ در خونت باشم و واق واق برای رسیدن به آرزوم کمترین آفریدت باشم و از کمتر هم کمترین باشم خدایا توو رو به عظمتت به قرآنت به انا انزلناه فی لیله القدر لیله القدر خیر من الف شهر تنزل الملائکه و الروح فیها به اذن ربهم من کل امر سلام هی حتی مطلع الفجر

خدای بزرگ و مهربون تو میدونی که تنها امیدم تویی و تو پیش پای من راه گذاشتی و من رفتم پیش دکتر ایرانزاد و فهمیدم که چربی دوره تخمدونامو گرفته و نمیتونم بچه دار بشم و تو بودی که باعث شدب من بفهمم تیروئیدم امونه بدنمو بریده و اما اینبار هم تو بودی که خدا جون باعث شدی و به دلم انداخی برم دوباره چکاب کنم و ................

ادامه مطلب

بازنده

اجازه خدا تو به من خیلی خوبی کردی منی که چربیم از حد مجازم ١٥٠ تا بیشتر بود در عرض دو ماه از نرمالم نرمال تر شده خدایا تو باعث شدی دکترم قرص چربیمو قطع کنه و قرص تیروئیدمو نصف کنه و بهم بگه الان بدنت و تخمدونات هیچ مشکلی برای بارداری و تخمکگذاری ندارن خدایا شکرت که آهن بدنم و خونم هم اندازه شده و قرص آهنم قط شد و حالا بای ٧ تا لتروزول بخورم تا با کمک تو ودکتر و قرصا و البته ماه رمضون و شب های احیا مادر بشم خدایا من قبلا هم لتروزول خوردم و نشده اما دکترم میگه تخمدونام آماده نبودن و دارو اثر نمیکر ده الان اوضاع فرق میکنه خدایا تو رو به حرمت خون شهیدا به فرق علی به گلوی حسین و دستان و چشمان ابوالفضل و پهلوی بیبی فاطمه و قلب داغدار زینب کبری این ماه رمضون رو آخرین ماه رمضون بی اولادی من و همسرم قرار بده خدایا

شکرت خدایا حبیبی معبودی قلبی روحی شکرت

برای

 پدر سالم و با شخصیت

مادر سالم و با حیا

برادر سالم و سربراه

شوهر سالم و صالح

استخدام شوهری با شرایط سخت

حل مشکلات دکتری من

شفای مریضی های من

برای همه چی شکر خدایا برای اولادی که به من خواهی داد هم شکر خدایا نذار جای این شکر توی وبلاگم خالی باشهبغل خدای خوبه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

ثمره
23 تیر 92 1:13
سلام معصومه جونم...انشالله به این روزهای مبارک حاجتروا بشی...انشالله نی نی بیاد ومحکم بچسبه به دلت...
مامان شروین و آذین عزیز
23 تیر 92 12:01
سلام معصومه جان از دست تو با این خدا خدا کردنت که دل کافر رو هم میلرزونه شدی اولین نفر قبل از پدر و مادرم به وقت دعای سحرگاه و افطار، خدا بهت بهترین هدیه رو تو شب میلاد امام جود و کرم، امام حسن مجتبی، بده.
مامان ارمیتا
23 تیر 92 15:41
سلام خاله جون.من امروز تونستم توی مسابقه شرکت کنم.کد عکس من 632.میشه بهم رای بدی؟بیای وبمو ببینی حتما ازم خوشت میاد.میای؟
مامان هدیه
23 تیر 92 15:48
عزیزم انشالله سال آینده نی نی تو بغلت یا تو دلت باشه رای به هدیه یادت نره
ندا
23 تیر 92 22:04
الهی فدات بشم معصومه جون دعا میکنم به این شبای عزیز حاجت دلتو بده
مامی امیرین
24 تیر 92 19:02
سلام دوست خوبم ممنون از اینکه پیشمون اومدی.. امیدوارم به همین زودیها بیام اینجا و مطلب مادر شدنت و بخونم.
مامان یگانه و ریحانه
24 تیر 92 19:26
سلام عزیزم با خوندن نوشته هات دلم گرفت ان شالله به حق این شبهای عزیز و پربرکت دامنت سبز میشه غصه نخور عزیزم خدا بزرگه از اینکه به دیدنمون اومدین خوشحالمون کردین من شما رو لینک میکنم البته با اجازه تون
ندا
25 تیر 92 10:30
برات هر شب رمضان دعا میکنم
مسیحا
25 تیر 92 19:04
الهی آمین ، الهی آمین و الهی آمین
بهاره د
26 تیر 92 1:05
سلام معصومه جون
ممنون که اومدی و مرهم دل شکستم شدی
انشالله با هم مامان بشیم گلم بازم سر بزن دوس داشتی بگو لینکت کنم خانومیییی

بازم ممنون


مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
28 تیر 92 2:56
نگران نباش عزیزم , به زودی نی نی تو بغل میکنی !!! شرایطت از من که بدتر نیست , من با وجود هیچ امیدی الان 2 قلو دارم .... تو که همهچیت خوبه شکرخدا . اینا به خاطر اینه که قدر نی نی رو بیشتر بدونی خدا بزرگتر از اونیه که ما فکر میکنیم
عطی
28 تیر 92 21:15
الهی آمین. سلام معصومه جون خوبی عزیزم؟ انشالله به زودی زود تا آخر همین ماه عزیز حاجتروا میشی عزیزم به قول یکی از دوستام انرژی+ به خودت بده و بگو تو میتونی و حتما میشه. راستی منم تو این ماه باید لتروزول بخورم تا حالا دکترم بهم نداده بود فقط کلومیفن میداد.انشالله همین دارو آخرین داروییه که میخوری و نی نی نازت میاد تو دلت و محکم میچسبه. آمین.
شيما
29 تیر 92 10:14
سلام چقدر بيتابي ميكني!!! اين همه اصرار به خدا ؟؟؟ نه اينكه خودم اين كارا رو نكردم ... چرا 5،6 سال پيش كردم ...ولي الان ميفهمم كه اصرار زيادي هم هيچ تاثيري نداره و فقط خود آدمو نااميد و داغون ميكنه. ميدونم سخته ولي بايد گفت خدايا هر چي خودت صلاح ميدوني.
مهی
29 تیر 92 12:19
سلام معصومه جونم امیدوارم تو این ماه عزیز حاجت روا بشی میدونم سخته اما بازم میگم صبور باش
عمه حدیث خوشگله
29 تیر 92 18:50
عزیزم طاعات و عبادات قبول باشه التماس دعا
ღبارانღ
30 تیر 92 0:18
سلام...ممنون معصومه جان از حضورت... ببخش دیر امدم...نوشته هات را خوندم و امیدوارم که هر چه زوتر حاجت روا بشی... خصوصی را هم بخون...
حیران
30 تیر 92 0:49
سلام خانومی برای 4 سال این همه گریه وزاری راه انداختی برای داشتن گوهری به این با ارزشی باید صبور بود من یه دوست دارم17 سال طول کشید تا خدا بهش یه فرشته مثل ماه بده اما بالاخره داده صبور باش عزیزم وبه خدا و بزرگیش و حکمتش ایمان داشته باش هر لحظه برات دعا میکنم هر لحظه
ندا
30 تیر 92 11:25
دوست خوبم کم پیدایی. ایشالله خبرای خوبی داشته باشی. یهو به دلم خوب اومد شاید میخوای مامان بشی1!!!!!!! اگه شدی باید به من جایزه بدی که حسم قویه
رادمهر و مامان
31 تیر 92 15:45
معصومه جون خدا خیلی دوست داره میخواد صداتو بشنوه انشالله خدا آرزوتو برآورده میکنه
ثمره
1 مرداد 92 19:04
دوستش دارم
بزرگیش را , سکوتش را ,عظمتش را ,
اُبهتش را ,تنهاییش را ,
حکمتش را , صبرش را
بودنش عادتیست ، مثل نفس کشیدن !
خدایم را میگویم


-------------------------------------
ثمره جون دوستت دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مرداد 92 12:19
عزیزم ارزو می کنم به این شبهای عزیز دامنت سبز بشه


----------------------------------
مرسی عزیز دلم قربونت برم من