ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

دکتر ایرج ایرانزاد

1392/2/16 14:00
نویسنده : معصومه
5,679 بازدید
اشتراک گذاری

همه گفتن باید برم پیش یه دکتر خوب غدد و احتمالا تمام مشکلات من از غده تیروئیدم نشأت میگیره و منم ومنم با معرفی زنداداش رفتم پیش دکتر ایرانزاد و اونم منم برای یکسری آزمایشات فرستاد آزمایشگاه برای آزمایشات چربی قند خون هورمونی و ...١٤٥٠٠٠ تومن هزینش شدو رفتم جوابشو گرفتم حالا پس فردا روز دوشنبه باید برم پیشش دوباره تا آزمایشو نشون بدم ببینم چم شده ولی تیرئیدم خیلی بالاست احتمالا دوز داروم رو زیاد میکنه

خدایا این دوقلوها خیلی قشنگن میدونم که دردسر هم دارن ولی واقعا نازن با اینا بودن آدمو عاشق زندگی میکنه

خدایا من م..... ٢٥ ساله....متولد١٣٦٧....فرزند......و....... هستم یادت نیست ؟چرا هست مگر خدا فراموش میکند؟

مگر تو مرا خلق نکردی؟مگر از رگ گردن نزدیکتر و از مادر مهربانتر نیستی پس چرا به من نظر نمیکنی؟

خدایا خدایا خدایا خدایا نیم نگاهی نگاهی گوشه چشمی آخر ابرویی خداجان من بنده تو هستم مهربان خالق چیز زیادی میخواهم؟

مگر از آدم و حوا اینهمه زن و مرد صاحب اولاد نبوده اند خدایا چرا مرا می آزمایی؟خدایا به کدام گناهم مرا رنج میدهی؟

چرا توبه ام را نمیپذیری؟من گنهکار من بیهوده....تو که بزرگ و مهربانی و من نحیفو ضعیف و قانع و راضی

نیم نگاهی مانده تا رسیدن من به هم سالانم و زجر نکشیدن در زندگی..................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کلاغی
7 آذر 92 23:10
تو 67 ی هستی و انقد دلت گرفته؟ دختر جون من 64 ی هستم . تازشم دختر خالم 63 ی و دختر داییم 61 ی هستن. هیچ کدوم هم هنوز سه تایی نشدیم بابا جا داری . منم تیروئیدم مشکل داشت. دارم قرص میخورم. خدا رو شکر کن که وقتی تیروئیدت مشکل داشته و قبل اینکه این مشکل رو بفهمی بچه دار نشدی. دلیلش هم اینه که تیروئید به مغز بچه ربط پیدا میکنه و کم کاری یا پر کاریش بشدت در ذهن بچه تاثیر گذاره. و خدای ناکرده باعث اختلالات ذهنی بچه میشه ایشالا کنترل که شد نی نی هم میاد. خودش بلد بوده چه کار کنه که صبر کرده