ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

پایانی شیرین

1393/12/29 14:35
نویسنده : معصومه
3,334 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک زیبارویم سلام،

میدانم که کوتاهی کرده ام در نوشتن وبلاگت ،اما تمام خاطراتت را جدا از تار و پودم و تک تک سلول هایم بر دفترت نگاشته ام...

محبوبم،،،معشوقم،،،

همسر عزیزتر از جانم،،،،عاشقانه هایم برای تو و تمام درد و رنج هایت و ایستادن هایت در پیچ و تاب زندگی به روی پاهایت ،تمام درد و رنج ها،مریضی ها،غصه هایت،به جان شیرینم،،،

دوستان عزیزتر از عزیززم

دوست داشتنتان را با نوشتن پیام و کامنت اثبات نمیکنم ،بلکه من با شما زندگی کرده ام ،من از سال ۹۱ وقتی در نی نی وبلاگ و نی نی سایت عضو شدم،عضوی از اعضای وجودم،همان قلبم را در این میان جا گذاشته ام که هرجا روم بازم میگرداند ،کوتاهی هایم را ببخشید سالتان نو،افکارتان نو،خوشی هایتان مستدام

دخترک شیرین زبانم ،ببخش مرا که قدر و منزلت سالی را که  تو را به آغوشم ارمغان داد ندانستم و بیهوده تلف کردم

ببخش مرا که پارسال در چنین روزی بی تابت بودم و حالا که دارمت گاهی خسته و تندخو میشوم

ببخش تنهایی ما گناه تو نیست و غربت ما را شریک شده ای

کودک من،تمام دار و ندارم،،،جان مادر میپرسمت عاشقانه در حدی که لحظه ای تاب جدایی ندارم از تو و بهترین موقعیت های کاریم را رد کردم،

ممنونم سال زیبایم،،،سالی نیکو بودی برایم،تو برایم هدیه های زیادی داشتی هم مادی هم معنوی اما سر فصل تمامان حضور دختزک وروجکی ست که تمام چمدان مسافرت عیدم را سرخ آبی کرده و جایی برای لباس هایم دیگر نیست!!!!! لباس های جورواجوری که  نفسم را حبس میکنن در سینه ی زخم خورده از روژگارم

ممنونم سال زیبایم که نشان دادی تحربه خوب است،تجربه پختگی ست...۹۳ عزیزم به من فهماندی که بعضی ها که گاهی دلن را میشکنند و ضزبه میخوری از آنها،هنوز سگشان می ارزد به برخی تازه به دوران رسیده ها!!!

ممنونم که پدرم مادرم برادرم همسرم و خانواده ی همسرم را همانگونه که سالم و سرحال تحویل گرفته بودی در خود چرخاندی به ۹۴ سپردی،،،،

ممنونم عزیزم که دخترکی برایم آوردی که با او مادر شدم ،با او تنها نیستم،با او همراه و همقدم دارم،با سرحالم،کیفم کوک است خدایا شکرت،،،

۹۴ عزیزم خوش آمدی،قول بده دست پر باشی از اتفاقات خیر و خوب،از سلامتی،از روشنی،از سرمایه،تحصیل،و برلیم کار بهتر به ارمغان بیاوری و پرستار مناسب برای دخترم،،،

دخترکم،چراغ کاشانه ی حقیرانه ی من و بابا...

من و بابا....صبورانه،عاشقانه،بی منت پشتت هستیم و خدا بی بهانه ،پناهت هست..خیالت راحت ،خاطرت جمع جانکم،بخور و بپوش و بازی کن و لذت ببر زمان بازنمیگردد تا بچگی کنی!!!!

سال نوی همگی دوستانم

دخترکم و همسرم

و خانواده هایمان مبارک باش انشالله

پسندها (15)

نظرات (26)

مامان فتانه
29 اسفند 93 19:47
عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک...سال خوبی داشته باشین
هستي شاد
1 فروردین 94 11:57
سلام عيدت مبارك گلم سال خوبي داشته باشي عزيزم
صبا
1 فروردین 94 12:11
سلام معصوم جانم سال نو مبارک در اولین روز آمدم تا به شما و همزادم تبریک بگویم پست زیبایت را خواندم ای کاش یادم بود و بهت میگفتم لحظه ی تحویل سال دعایم کنی مبارکت باشد سه نفری بودن سر سفره هفت سینت....
بابا و مامان
6 فروردین 94 6:36
سال نو مبارک عزیزم
صبا
6 فروردین 94 8:23
سلام اولین عید دخترت و اولین عیدی گرفتن هاش مبارکت باشه قبلا اولین سفره هفت سین و سال تحویل دنیائیش رو تبریک گفتم امروز عیدی رفتن و عیدی گرفتن هاش...... به امید روزهای بهتر
صبا
9 فروردین 94 9:39
سلام به عنوانت نگاه میکنم من به دستان خدا.... اصلا یادم رفت چی میخواستم بنویسم دعا کن ما هم به دست ها ی خدا نگاه کنیم( باور کن تا حالا هم به او و دست های او نگاه کردیم) و معجزه بشود
بابا و مامان
13 فروردین 94 10:00
سال نو مبارک عزیزم
♥مامان عطيه و بابا امير♥
13 فروردین 94 21:05
به ” تو ” که میرسم مکـث میکنم انگــار در زیبایی ات چیـزی را جــا گذاشتــه ام ! در صــدایت ، آرامـــش را در چشـم هایـت ، زندگــی را در ” تــــو ” ، تمام مــــن را ! به ” تـــو ” کـــــه میرســـــم مکـث میکنـــــم . . .!
صبا
15 فروردین 94 17:20
سلام دوستتون دارم مادر و دختر نازنین
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 23:23
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
ثمره
23 فروردین 94 0:35
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزت مبارک
مامان زهره
25 فروردین 94 8:57
سلام معصومه جون روزت مبارک گلم امیدوارم سایه ات 120 سال رو سر ستیا جون باشه امیدوارم کلبه عشقتون تا ابد پر نور وروشن باشه محفل خونتون گرم وپر از سلامتی وشادی باشه آمین
صبا
27 فروردین 94 13:15
سلام امیدوارم زودتر بیای مامان خانم
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 13:59
سلام عزیزم خوبی دخمل نازت خوبه ماشالا حسابی بزرگ شده ببوسش
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 16:19
امشب , متنی ندارم !!!!! حرفم حرف ساده ایست ؛؛؛؛ امشب مرایاد كن .... !!!! درهر """الغوث""" كه میگویی ؟؟؟ شاید به حق """""یارب""""" گفتنت !!!!! """خلصنایت""" برای من هم مستجاب شود ،،، آرزو دارم .... ناخواسته به دست آورید ،،، آنچه را که بي صدا از قلبتان گذر كرده است ،،،، و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید ؛؛؛ آیا کسی برایم "دعا " کرده بود... ؟؟؟
مامان سمیه
26 تیر 94 20:29
سلام خدا دخمل نازتو نگه دتره.... به ما هم سر بزنید
بابا و مامان
15 مرداد 94 14:28
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان آريانا
17 مرداد 94 7:55
تولد يكسالگي عزيز دلم مبارك.ماهم رمز لطفا
نیلوفر جون
17 مرداد 94 20:42
من رمز ندارم که
ثمره
19 مرداد 94 15:22
ماكه بشت در بسته مونديم…بليز رمز
خاطرات کودکی فرشته های ناز نرگس سادات وساراسادات
29 مرداد 94 19:28
مامان سیتیا جان سلامممم دخمل قشنگت چطوره میشه رمز عبورتو بدی به سر بزن گلممممم
سنا
30 مرداد 94 18:54
منم رمز عبور میخواااااام ایمیل بفرستم برام میفرستی؟ یا حداقل یکی از عکساشو بذار تا ببینم دلم براش خیلی تنگ شده
مامان فاطمه
2 شهریور 94 18:17
سلام تولدت مبارک ستیا جان ببی رقیه نگهدارت باشه خوشکل خانوم با یه عالمه ارزوهای خوب وسلامتی و شادی عزیزم
مامان فاطمه
2 شهریور 94 18:19
........?#########? .....?#############? ...?###############? ..?#################?..................?###? ..?##################?..........?#########? ....?#################?......?#############? .......?################?..?###############? .........?################?################? ...........?###############################? ..............?############################? ................?#########################? ..................?######################? ....................?###################? ......................?#################? ........................?##############? ...........................?###########? .............................?#########? ...............................?#######? .................................?#####? ...................................?###? .....................................?#? .......................................? .......................................? .....................................? ...................................? .................................? ..............................? ............................? .........................? ......................? ..................? .............? .........? ......?
مامان و بابایی دخمل بلا
4 شهریور 94 17:07
سلام مامانی گل و مهربون ستیای نازم رمز به ما میدهی عایا مامانی بی وفا ؟؟؟ نمیگی دلمون واستون تنگ میشههههههه دخترررررررررر ؟؟؟
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 16:00
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ...