ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

دخترم،محبوبم

1393/11/12 9:13
نویسنده : معصومه
3,309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین تر از جانم،دیگر وبلاگ ها،جایی برای نوشتن خاطرات بچه ها نیست،اینجا هم شده بازار چشم و هم چشمی ها،شده بازار سفره های رنگارنگ...دیگر به دلم نمینشیند اینجا بنویسم،قد کشیدن هایت را از قبل از بارداریم در سر رسیدهایم نوشته ام،همه چیزت را...د د...ن ن...با با...گفتن هایت را دوست دارم دخترک ۱۰ کیلویی من،،،قد کشیدنت را دوست دارم حالا که به ۷۰ رسیده ای ،من ۷۰ مو سپید کرده ام،ماشالله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم،،،،

نیم سالگیت مبارک،واکسنت را که زدی شکر خدا تب نداشتی و بی حال نبودی،که توانستیم به مسافرت قم برویم و حالا هم در شهر مادری،در گذار و مهمانی هستیم،جانکم زنده باشی الهی

پسندها (7)

نظرات (14)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 بهمن 93 12:19
عزیزم نیم سالگیت مبارک معصومه جان متن پستت و که دیدم دلم گرفت چرا این نظر و داشتی مگه اتفاقی افتاده
افسون
13 بهمن 93 22:57
از اسم زیبای وبلاگتون لذت بردم..
مامان فتانه
13 بهمن 93 23:25
سفر خوش بگذره بهتون
ثمره
14 بهمن 93 17:07
ششمین ماهگردت مبارک عزیزم
مونا
16 بهمن 93 18:19
سلام معصومه جان. وبلاگها هر طور که هست باشه. تو اون جوری که دوست داری بنویس. از الان دخترت رو با این دنیا آشنا کن....بهترین راه حل،پاک کردن صورت مسءله نیست. من سعی میکنم متفاوت بنویسم
مامانی و بابایی دخمل طلا
21 بهمن 93 16:31
سلام معصومه جان نیم سالگی نازدونه خانومو تبریک میگم زیــــــــــــــــــــــــارت قبــــــــــــــــــــــــــــــــول گلم اینطوری نگو همه وبلاگ ها که اینطوری نیستند خداروشکر تو این وبلاگ ها دوستانی خوبی داریم که گاهی سنگ صبورمون هستند و گاهی تجربه دیگر دوستان خیلی به ما کمک میکنه دوست نازنینمی
پرنیان
23 بهمن 93 2:07
سلام خوبی ب منم سربزن چرا بازار چشمو هم چشمی بخشیدا اخه تعجب کردم؟
پرنیان
23 بهمن 93 2:11
مامان ستیا میشه رمزتونو بدید تو خصوصی بیاید بهم بدید ؟دوست دارم ببینم منم رمز میدم
مامان راضیه
3 اسفند 93 18:05
مبارکت باشه نفسه خاله ماشالا گلم ان شاالله همیشه لبت خندونو دلت شادو تنت سالم باشه گلی خانمم
سارا ....
7 اسفند 93 10:17
سلام .... دلم میخواد رمز نوشته ها تونو داشته باشم ... آخه منم چند ساله باردار نمیشم .
مامان مرسانا
17 اسفند 93 15:29
روییش مرواریدات مبارک عزیز خاله
غزل
19 اسفند 93 14:36
کجایی ؟ چرا نیستی ؟؟ نگرانت شدم شدید ... خوبی ؟
تاپ
19 اسفند 93 20:41
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
علي
31 تیر 94 5:45
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.