ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

هدیه های دختر نازنینم

1393/5/24 19:56
نویسنده : معصومه
1,868 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه ی ناقابل خودم به تمامه وجودم به همه ی هستیم به همه ی زندگیم و هم نفس و همه کسم

از اونجاییکه عمو محمد آخرین نفر بود که هدیه به دخترم داد و طلاهای قبلی جعبه شون رو انداخته بودم همه رو جعبه عمو محمد گذاشتم

هدیه ی بی نظیر و سرشار از عشق دایی جون علی و زندایی جون به تاروپودم

 

 

هدیه ی مادربزرگه ستیا جونم به نفسم

 

هدیه ی باباجون (بابای خودم) به ستیا جون نفسم

هدیه ی بابایی (بابای مهربون همیشه عاشق ستیا جونم)

دسته گل بابای عزیز طبیعی بود و خشک شد حالا حتما عکسش رو میذارم فعلا توی انباریه

هدیه ی عمو محمد به ستیای بی نظیر مامان و بابا

دسته گل عمو طبیعی بود و خشک شد

هدیه ی عمه جون به ستیا جون

هدیه های مادرجون و آقا جون(خانواده پدری)

هدیه ی عموجون رضا و زن عموی ناز و مهربون به ستیا همنفسم

دست همگی درد نکنه

دخترم تارپود من و تمامه لحظه های خوش من و همسرم دوستت داریم

 

پسندها (7)

نظرات (15)

فریبا
24 مرداد 93 20:19
ایییییییییی جونم چه قدر هدیه و همش خشگللللللللللللللل مبارک خشگل دخملتتتتتتتتتتتتتتتتتت دست همه درد نکنه معصومه جون دخملت لایق همچین هدیه هایی هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت روی ماهشو ببوس
مامان عاشق
24 مرداد 93 20:36
خدا ستياجونو حفظ کنه عزيزم زير سايه مامان باباش بزرگ بشه عزيزم منم دوساله منتظرم ني ني داشته باشم براي منم دعاميکني
بابا و مامان
24 مرداد 93 23:56
عزیز دلم مبارکه همش ناز و قشنگه
فاطمه مامان باران
25 مرداد 93 2:44
سلام عزیزدلم تولد خودت و از اون مهمتر دخمل نازت مبارک وای خدا جون چه دخملی قشنگی ادم هوس میکنه بچه دار شه فدات شم عسل خانوم ببخشید دیر اومدم عزیزم خدا دخمل نازتو حفظ کنه امیدوارم سایه ی عشقتون همیشه بالا سرش باشه هزار تا بوس واسه دخملی ماه
مامان آریانا
25 مرداد 93 7:25
سلام،ماشالله ماشالله به دختر ناز نازيت.ستيا جونمو ببوسش فراوون.دست همه درد نكنه .مبارك ستيا جون.
سنا
25 مرداد 93 10:09
وووووووووووو چه زیبا از دختر و مامان و هدیه ها و هدیه دهندگان و... ستیا خانومی چ خوش بحالت شده با این همه محبت ک اینجوری نشون داده شده اینم هدیه ی من امیدوارم بپذیری نذر سلامتی ستیا صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد
بــــــــــــاران
25 مرداد 93 10:23
مبارکههههههههههههههه اسپند یادت نره خوشملن همشون انشااله خرید طلای عروسیش
مریم مامان سیلوانا
25 مرداد 93 11:35
سلام عزیزم همه کادوها مبارکه ستیا خانوم باشه... ان شالله به سلامتی ... از طرف من ببوسش
زهرا
25 مرداد 93 14:15
سلام معصومه جون. من چند وقتي هس بهت سر ميزنم بگذريم كه خيلي وقتا بز نشده نتونستم مطالبت رو بخونم يا پيغام بذارم برات فقط از تيتر وبلاگت ميدونستم ممكنه جريان يه انتظار طولاني باشه. امروز تونستم بعضي پست هات رو جسته گريخته بخونم. لذت بردم اول از مطلبي كه تو پست ثابتت نوشته بودي دوم خوشحال شدم بخاطر هديه اي كه از خداي مهربون گرفتي اميدوارم خدا بهتون ببخشه اين دخمل خوشگلو جيگرو. و اميدوارم خدا به همه منتظرها اين شيريني رو قسمت كنه. از روي ماه ستيا ببوسين
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 12:23
ای جوووووووووووووووووووووووونم مبارک باشه ایشالا به سلامتی..... دست همگی درد نکنه..... مامانی یه بوس اختصاصی از این عروسک ناز بکن از طرف من و بردیا جون
صبا
26 مرداد 93 18:12
ای جانم چه کادوهایی الهی به خیر و خوشی پس دادنش رو بگووووووووووووووو خدایا منم نی نی میخوام من به معصومه گفتم دعام کنه نکرد؟ نشنیدی؟ شنیدی کههههههههههههههههههههه
مامان شیرین
28 مرداد 93 0:06
سلام خیلی وقت بود که هیچ پیامی برات نذاشته بودم مبارکت باشه خیلی خوشحال شدم ایشالله همیشه سالم باشه و سایه تو و پدرش بالای سرش باشه
ܓܨܓܨśДEiD ܓܨܓ
15 شهریور 93 11:45
سلام.ببین مثل بقیه کلیشه ای نظر نمیدم که بگم وبت خیلی عالیه و از این حرفا.. نمیخوامم بگم قشنگ نیست!!!اتفاقا ی جورایی متفاوت و جالبه به منم سربزن اگه دوست داشتی نظر بذار..فقط لطفا کلیشه ای نباشه... اگر هم با لینک موافقی ی خبر بده...
افسانه مامان فاطمه
31 شهریور 93 12:39
چه حس شیرینیه وقتی بعد این همه انتظار پاره تنتو بغل میگیری ایشالله هر سه تاتون سلامت و شاد باشید در کنار هم
مامان يزدان
15 آذر 93 8:41
مبارك باشه عزيزم.
معصومه
پاسخ