ستیا هدیه بی بی رقیهستیا هدیه بی بی رقیه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

تولدم با دخترم

1393/5/23 13:46
نویسنده : معصومه
7,958 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه سال پیش کفری بودم و ناراحت که یه شمع به شمع های تولدم اضافه شده  و یه سال بزرگتر شدم و هنوز مادر نشدم و تنهامممم...حالا امسال بیشر از اینکه خوشحال باشم که دخترم کنارمه و من یه سال بزرگتر شدم خجالت زده از روی خدام که چه چیزایی میگفتم و چقدر صبر نداشتم و حوصله نمیکردم...خب خوده خدا میدونست کی بهم بچه بده و با چه شرایطی بده در حالیکه من .....

فدای چشمای نازت بشم که خیلی چشم انتظارشون بودم

حالا بماند با اینکه مشکل نازایی نداشتم و هر چی بود سر این تیروئید نکبت بود اما الان خوشحالم که یه شوهر عاشق دارم شوهری که برام از جون دل خرج کرد برای من برای دخترم برای همه چی بهترین و بزرگترین قربونی در وسعش رو خرید برای دخترم کادو داد و براش از جون مایه گذاشت الانم وقتی میاد بالا سرش میگه بخواب دخترم بخواب عروسکم بابا اینجاست نترس من پشتتم دلم میلرزه از عشق که چقدر دوسش داره وقتی میرفتیم قلهک که ببریمش دکتر اطفال وقتی گفت بهترین دکتر باید بریم بهترین آزمایشگاه باید بریم مگه دخترم رگ داره از ش خون بگیرن پایین شهر نمیتونن وقتی گفت بده بغلم میخوام بغل خودم باشه با آرامش بخوابه تا هر کی از جلو اومد ببینه دخترمو باباش بغلش کرده و کسی جرات نکنه بهش بگه بالا چشت ابرو و پشتش به من گرم باشه ..وقتی این ها رو میشنوم از عشق و محبتش ترشح شیرم بیشتر میشه و با عشق میتونم به دخترم برسم..خدا رو شاکرم که از روز اول زایمانم شوهرم دخترمو با محبت پذیرفت و این عشقو به من و دخترم هدیه داد....هیچ چیز برام قشنگتر از حضور این گونه همسرم کنار من و دخترم نیست

دیشب تولدم بود و من با دخترم وارد 27 سالگیم شدم و حالا فقط تمومه زندگیم آرامشه دخترمه دیگه برای خودم هیچی نمیخوام نه طلا نه خونه نه ماشین آنچنانی نه هیچی من الان بهترین لباس ها و طلاها و سلامتی ها و امکانات رو برای دخترم میخوام و دوست دارم کم نداشته باشه و گاهی دستاشو بالا میبرم برای خیلی دعا میکنم بخاطر دل پاکش که تازه متولد شده و پاکه مطمئنم دعاهاش قبول میشه

امروز برای اولین بار نوک ناخن هاشو گرفتم اما خیلی ریز بود برای یادگاری نمیشد بردارم انشالله دفعه بعد

برای اولین بار بعد از 20 روز تلاش تونستم پستونک ارتودنسی بهش بدم و اونم گرفت بعد از کلی تلاش.. دیروز باباش براش یه پشه بند و یه دست لباس ناس گرفت دستش درد نکنه

عکس کادوهاشو هم براتون حتما میذارم

ممنونم از نظراتنون نسبت به دخترکم

بیشتر عکسا توی گوشی شوهرمه انشالله بیاد خونه در اسرع وقت میریزم توی وبلاگگگگگگ

دوستتون دارم

پسندها (3)

نظرات (15)

مامانی و بابایی دخمل بلا
23 مرداد 93 13:56
واااااااااااااااااااااااااااااااای عزیز دلم ... چه چشمای درشت و نازی داری گلم .... تولدت مبارک معصومه جون ... خدا بهترین رو بهت هدیه داد بابت صبرت گلم ... دخترت واقعا زیبا و دوست داشتنیه ... باباش باید هم هواش رو داشته باشه دیگه ...
معصومه
پاسخ
بابا و مامان
23 مرداد 93 14:38
عزیز دلم قربونت بشم ماشالاه فدای اون چشمای خوشگلت چقد منتظرت بودیم رفتم برات تولد بگیرم قربونت بشم
بابا و مامان
23 مرداد 93 14:48
عزیز دلم تولدت زاران هزار بار مبارک بیا برات تولد گرفتم قربونت بشم
معصومه
پاسخ
خاله شما چقدر خوبید عاشقتمممممممممم به خدا ممنون بابت تولد
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
23 مرداد 93 15:02
تولدت مبارک معصومه جون ایشالله همیشه این خوشی هاتون مستدام باشه
معصومه
پاسخ
بابا و مامان
23 مرداد 93 15:06
تولدت خودتم مبارک معصومه جان از ذوق دختر خوشگلمون تولدت و یادم رفت تبریک بگم همیشه زنده باشی و سلامت و سایه پر مهرت بر سر نی نی خوشگلم
فریبا
23 مرداد 93 15:16
معصومههههههههههههههههههههههههههههههههههه خواهرم عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تولدت مبارک خوشحالم به خاطر خوشحالیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت انشالاه هر روز عاشق تر باشین در کنار دخمل خشگلت و هر روز ببینی داری به خواسته هاش میرسونیشششششششششششششششششششش از اینکه آرومی و خوشحال خوشحالمممممممممممممممم چشم حسوداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کور..اگه نی نی ام پسمل شد حتما یکی از خواستگاراش پسمله منهههههههههههههههه عزیزمیییییییییییییییییییییییییییی دوستم
معصومه
پاسخ
زهرا
23 مرداد 93 16:00
خداروشکرررر بابت همه چیز انشاالله شادی وخوشبختیتون صد برابر بشه تولدت مبارک مامان مهربون
معصومه
پاسخ
ممنونم از لطفت به من و دخترم
فریبا
23 مرداد 93 16:40
ای جانم مبارک باشه قدمای کوچولوش خدا بهتون ببخشش ان شائ الله
معصومه
پاسخ
مامان خانومی
23 مرداد 93 18:18
سلام عزیزم خوبی؟ جانم چقد قشنگ نوشتی با نوشته هات گریم گرفت معصومه این روزا خیلی سخته کاش زودتر بگذره .همش تو دلم اشوب میاد نکنه ولی میگم من بیمه باب الحوائج کردم هیچ چیزش نمیشه برای پسرم دعا کن به سلامتی بغلش کنم و پیشم بمونه
معصومه
پاسخ
خیلی ممنونم نازنین دوستم
سارا
24 مرداد 93 0:06
خيلي تبريك ميگم بابت دنيا اومدن ستياي ناز و دوست داشتني ...خوشحالم كه بالاخره به آرزوتون رسيدين فقط خيلي خيلي عذر ميخوام يه سوال داشتم ميشه بدونم شما چرا اصلا نظرات رو پاسخ نميدين؟؟ اين همه تبريك اين همه اظهار محبت اين همه حمايت و عشق از آدمها به وبلاگتون سرازير ميشه ولي دريغ از يك دونه پاسخ..يه سلام يا حتي گذاشتن يه شكل گل !!! خداييش حرفم منطقي نيست؟؟؟اين يعني شما نظرات رو نميخونين و اصلا برات مهم نيست كي چي ميگه انتقاد من رو پذيرا باشين و اميدوارم ناراخت نشده باشيد ...
معصومه
پاسخ
ممنونم از نظرت مرسی که راهنماییم کردی ممنون بهم سر زدید
سارا مامان اهورا
24 مرداد 93 13:19
سلام عزیزم دوباره تبریک میگم تولد دختر گلت رو ایشالا 120 سال زیر سایه پدر و مادرش عمر کنه
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 12:25
آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی ؛ دوست بدار ! کاری که خدا با تو می کند ...
افسانه مامان فاطمه
28 مرداد 93 0:07
سلام معصومه جون مبارکه خیلی مبارکه عزیزم ایشالله در کنار پدر و مادر گلش سالم و شاد باشه
ریحانه
31 مرداد 93 15:54
سلام وای خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازه راستی من 11 سالمه و بچه هارا خیلی دوست دارم میشه بامن لینک شی تا هروز به وبت سر بزنم کوچولوی نازت را ببینم!!! خبرم کن زود ممنون
مامان پارمین
19 آبان 93 14:56
سلام عزیزم قدم دختر گلت مبارک من بعداز چندماه اومدم به دوستام سر بزنم.روی ماه دخترتو دیدم خیلی خوشحال شدم از طرف من ببوسش فرشته کوچولوتو.